اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تأکید بر نشر فرهنگ بومی در هفته مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه روز مازندران فرصت مغتنمی برای فرهنگ‌سازی، ترویج گفتمان ایران اسلامی و نشر فرهنگ بومی مردم مازندران است، گفت: تبیین فرهنگ باشکوه مازندران بخشی از مسائل را برای نسل جدید ما روشن خواهد کرد.

تأکید بر  نشر فرهنگ بومی در  هفته  مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احسان آهنگر امشب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر بامحوریت مدیریت شهری و گردشگری که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چالوس برگزار شد، با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار کرد: امروز همه دنیا به این باور رسیدند که باید شاهد اضمحلال این غده سرطانی در دنیا باشیم.

وی با بیان اینکه ۱۴ آبان ماه به‌عنوان روز ملی مازندران نامگذاری شده است، اضافه کرد: ۱۴ آبان ماه سالروز آغاز حکومت علویان بوده که باعث افتخار است که در واقع تحلی هویت تاریخی و دینی مردم این مرزوبوم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه روز مازندران فرصت مغتنمی برای فرهنگ‌سازی، ترویج گفتمان ایران اسلامی و نشر فرهنگ بومی مردم مازندران است، افزود: تبیین فرهنگ باشکوه مازندران بخشی از مسائل را برای نسل جدید ما روشن خواهد کرد.

آهنگر اظهار کرد: مازندران در کنار تاریخ باشکوه خود از نعمات خدادادی بهره‌مند است که به‌عنوان یکی از قطب گردشگری کشور معرفی شده و استفاده بهینه از این ظرفیت می‌تواند در توسعه این استان موثر باشد.

وی اضافه کرد: در این زمینه رسانه‌ها با تولید آثار پرمحتوا بر گردشگری استان تاثیر بسزایی داشته باشند تا شاهد اعتلای استان باشیم.

* تقارن جشنواره خزر با هفته ملی مازندران

رستم زودی فرماندار شهرستان چالوس در این مراسم، گفت: اینکه جشنواره رسانه‌ای خزر در هفته مازندران برگزار شد، جای خرسندی است.

وی با اشاره به ثبت بارش ۱۱۰ میلی‌متری باران طی حدود ۳ ساعت، افزود: از بامداد امروز مسؤولان در تلاش هستند و دستگاه‌های خدماتی و امدادی درحال رفع مسائل هستند.

فرماندار چالوس با بیان اینکه جشنواره خزر با محور مدیریت شهری برگزار شد که از اهمیت بسزایی برخوردار است، اضافه کرد: در این زمینه از ظرفیت‌های نواورانه رسانه‌‌ها و مسؤولان بهره‌گیری کنیم.

* آمادگی خبرنگاران مازندران برای اعزام به غزه

عبدالمهدی حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در این مراسم، اظهار کرد: نباید همیشه منتظر اتفاق باشیم، درحالی‌که امروز می‌بینیم رسانه‌های دنیا دست به هر کاری زدند تا جنایت‌های رژیم مخفی بماند ولی همه مردم در سراسر دنیا به حمایت مردم غزه حرکت کردند.

وی با بیان اینکه باید حق مظلوم را از ظالم گرفت، گفت: خبرنگاران استان مازندران برای اعزام به غزه پای کار هستند و در این زمینه آمادگی کامل دارند.

در این مراسم بهرامی به‌عنوان مسوول بسیج رسانه شهرستان معارفه شد.

همچنین استاندار مازندران باتوجه به مشکل مهار حریق در شهرستان چالوس با توجه به بلندمرتبه‌سازی قول خرید یک خودروی آنش‌نشانی داد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول