اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هلاکت یک خاخام نظامی صهیونیست به دلیل چپ کردن تانک

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که یک خاخام که به عنوان نظامی ذخیره به ارتش این رژیم پیوسته بود و به دلیل چپ کردن تانک در شمال سرزمین‌های اشغالی، به شدت مجروح شده بود، به دلیل شدت جراحات از بین رفت.

هلاکت یک خاخام نظامی صهیونیست به دلیل چپ کردن تانک

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه خبر داد که یک خاخام که به عنوان نظامی ذخیره به ارتش این رژیم پیوسته بود و به دلیل چپ کردن تانک در شمال سرزمین‌های اشغالی، به شدت مجروح شده بود، به دلیل شدت جراحات از بین رفت.

در همین زمینه، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز خبر داد که «نعران اشحار» که از افسران این رژیم بوده و 33 سال داشته و فرمانده تانک در گردان 71 تیپ 188 بوده، به دلیل واژگونی تانک در شمال سرزمین‌های اشغالی در روز 29 اکتبر، به دلیل شدت جراحات از بین رفته است.

کتائب شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، بامداد امروز (یکشنبه، ۵ نوامبر)، در سی‌امین روز نبرد طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو خودروی زرهی و نظامی صهیونیست‌ها را که به منطقه «الفراحین» در شرق خان‌یونس نفوذ کرده‌ بودند، را با راکت‌های ضد زره «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است. 

کتائب القسام از زمان آغاز حمله زمینی صهیونیست‌ها به نوار غزه، بارها اعلام کرده که با کمک راکت‌های یاسین ۱۰۵، موفق شده شماری از خودروهای نظامی ارتش اشغالگر را در حال نفوذ به نوار غزه منهدم کند.

این راکت دارای دو سر جنگی است و به دست گردان‌های قسام طراحی و ساخته شده است که توان تخریب بالایی دارد و با آر‌.پ.‌جی شلیک می‌شود و خودروهای زرهی را منهدم می‌کند، دارای کلاهکی دوگانه است که یکی سپر بیرونی را سوراخ کرده و دومی با نفوذ به داخل بدنه موجب نابودی زره‌پوش یا تانک می‌‌شود. برد موثر آن تا ۱۰۰ متر است اما حداکثر برد آن تا ۱۵۰ متر است اعلام شده است و می‌تواند  تا ۶۰ سانتی‌متر به زره فولادی نفوذ کند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول