اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آمادگی‌های زمستانی راهدارخانه‌های قاینات

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاینات گفت: ۲۶ راهدار با استفاده از ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین و ۳ راهدارخانه فعال ین شهرستان در طرح زمستانی شرکت دارند.

آمادگی‌های زمستانی راهدارخانه‌های قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از قاینات، رامین رقابتی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای باز نگه داشتن محورها در فصل زمستان علاوه بر نیروهای با تجربه راهدار و ماشین آلات شن و نمک به مقدار قابل توجهی نیاز است و  نگهداری آن در سوله و آشیانه امکانپذیر است.

به گفته وی به این منظور ساخت سوله در گردنه خونیک محور قاین - بیرجند از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قاینات در ادامه با بیان این که ۱۸۰۰ تن مخلوط شن و نمک را برای فصل بارش ذخیره کردیم افزود: ۲۶ راهدار با استفاده از ۱۴دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین و ۳ راهدارخانه فعال در طرح زمستانی شرکت خواهند داشت.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول