اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مدیرعامل جدید فن‌آوا‌کارت معرفی شد

احمد پیشگاه‌زاده با حکم هیأت مدیره شرکت، هدایت فن آوا کارت را بر عهده گرفت.

مدیرعامل جدید فن‌آوا‌کارت معرفی شد

اخبار شرکت‌ها؛

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فن آوا کارت با حضور مهندس مسعود زندوکیلی مدیرعامل گروه فن آوا، اعضای هیأت مدیره شرکت و مدیران ستادی گروه و شرکت فن‌آوا‌ کارت برگزار شد و ضمن معرفی مهندس احمد پیشگاه‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید از زحمات دکتر علیرضا پورابراهیمی مدیرعامل سابق شرکت تجلیل به عمل آمد.

پیشگاه‌زاده فارغ‌التحصیل رشته فناوری اطلاعات و مدیریت کسب و کار در مقطع کارشناسی و مدیریت کارآفرینی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی پیش از این مدیرعامل شرکت ارشا پی (فین تک پلاس) بوده است و مدیرعاملی شرکت‌های، تجارت عصر الکترونیک، پارادایس اینفو و معاونت فناوری اطلاعات شرکت سایان کارت (امید پی) و معاونت پشتیبانی پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد و مدیریت فناوری اطلاعات بنیاد فرهنگی رفاه را نیز در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است پیشگاه‌زاده سابقه همکاری در پایه‌گذاری و توسعه چندین محصول در حوزه فناوری‌های مالی را دارد و به عنوان نویسنده مطالب آموزشی وبلاگ آموزش کارآفرینی برندجاب نیز مطرح می‌باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول