اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲۸۵ معلم از طریق آزمون استخدامی در رباط‌کریم جذب شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم گفت: بخش زیادی از کمبود معلم با تزریق ۲۸۵ آموزگار و دبیر از طریق آزمون استخدامی جبران شد و در حال حاضر ۵ دبیر تخصصی برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش کمبود داریم که طی هفته جاری برطرف خواهد شد.

۲۸۵ معلم  از طریق آزمون استخدامی  در رباط‌کریم جذب شدند

مهدی حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از افزایش ۵ درصدی دانش‌آموزان شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تعداد دانش‌آموزان شهرستان رباط‌کریم امسال ۸۶ هزار دانش‌آموز است.

وی سهم پرند را بیش از ۳۷ هزار دانش‌آموز دانست و گفت: با وجود داشتن ۳۷۰۰ معلم در سطح شهرستان، باز هم با کمبود معلم روبرو هستیم که افزایش رشد دانش‌آموزان در منطقه یکی از دلایل آن است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در ادامه در خصوص حل مشکل کمبود معلم تصریح کرد: بخش زیادی از کمبودها با تزریق ۲۸۵ نفر آموزگار و دبیر از سوی اداره کل در برنامه آزمون استخدامی جبران شد و در حال حاضر حدود ۵ دبیر تخصصی برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش کمبود داریم که با رایزنی با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران طی هفته جاری برطرف خواهد شد. 

وی در پایان تاکید کرد: البته بخش زیادی از بهبود شرایط فعلی را مدیون همکارانی هستیم که با قبول اضافه تدریس ساماندهی امسال ما را، با کیفیت بیشتری سامان دادند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول