اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جابجایی افزون بر ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۱۲۹ تن کالا در قالب ۱۳۵ هزار و ۲۷۹ سفر در ۷ماهه سالجاری خبر داد.

جابجایی افزون بر ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، از جابجایی ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۱۲۹ تن کالا در قالب ۱۳۵ هزار و ۲۷۹ سفر در ۷ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این میزان، یک میلیون و ۶۲۸ هزار و ۷۵۲ تن درون استانی و ۴۱۵ هزار و ۳۷۷ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

وی عمده کالاهای جابجا شده طی این مدت را آرد، فرآورده های نفتی و سیمان عنوان کرد و گفت: بر اساس آمار، بیشترین کالاهای حمل شده طی این مدت از شهرستان های زاهدان و خاش بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی این اداره کل اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۷۳ شرکت حمل و نقل، بیش از ۹ هزار راننده و ناوگان باری در بخش حمل و نقل کالا در حال خدمت رسانی به مردم استان هستند.

کرد در پایان از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ این اداره کل که بصورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول