اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت بالغ بر ۳ هزار فقره تسهیلات ازدواج در ایلام

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: در نیمه نخست سال جاری بیش از ۳ هزار و ۸۷۷ فقره وام ازدواج پرداخت شده است.

پرداخت بالغ بر ۳ هزار فقره تسهیلات ازدواج در ایلام

محمدرضا تردست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه های فرهنگی که در سال جاری توسط این معاونت در استان ایلام در حال انجام است فعال‌سازی کمیته‌های سامان ازدواج است.

وی افزود: این کمیته‌ها در هر شهرستان متشکل از نماینده ولی فقیه و امام جمعه، فرماندار، شهردار و هر عضوی که به‌نحوی مرتبط با این ستاد است، تشکیل شده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: از جمله اقدامات مهم این ستاد تلاش برای واگذاری ۲٠ درصد از فضاهای اماکن دولتی به‌منظور برگزاری جشن ازدواج جوانان به صورت کاملا رایگان است.

تردست گفت: این اماکن در اختیار دبیر ستاد و کمیته ازدواج استان جهت برگزاری جشن های ازدواج جوانان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف این کمیته پیگیری پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان با هماهنگی و هم‌افزایی بین بانک‌های استان است.

 وی گفت: استان ایلام یکی از ۳ استان برتر در پرداخت تسهیلات ازدواج است، به طوری‌که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه بیش‌ از ۳ هزار و ۸۷۷ فقره وام ازدواج پرداخت شده‌ است.

معاون ورزش و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد یک‌ هزار و ۵۸٠ نفر نیز در نوبت دریافت این تسهیلات قرار دارند، افزود: تاکنون ۷۱ درصد از متقاضیان توانسته‌اند تسهیلات ازدواج خود را دریافت نمایند و بر این اساس استان ایلام جزء ۳ استان‌ پیشرو در پرداخت تسهیلات ازدواج است.

تردست گفت: متقاضیان تسهیلات ازدواج در صورت تکمیل مدارک خود، این تسهیلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بین ۱۵روز تا یک ماه دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در ۳ ماه ابتدای سال جاری یک هزار و ۳۸ مورد واقعه ازدواج در استان انجام گرفت که در هر ماه ۳۴۶ و هر شبانه روز ۱۱ مورد را نشان می دهد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول