اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کشف بیش از ۷۹ هزار نخ سیگار قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: با هوشیاری ماموران یگان امداد شهرستان تاکستان، بیش از ۷۹ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

کشف بیش از ۷۹ هزار نخ سیگار قاچاق در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حامل مقادیر قابل توجهی سیگار خارجی در آزاد راه قزوین-زنجان، بلافاصله ماموران یگان امداد شهرستان تاکستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد، محموله سیگار توسط راننده به یک دستگاه وانت نیسان انتقال داده شده و این خودور پیش از حضور واحد انتظامی محل را ترک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: ماموران در کمترین زمان با استفاده از شگردهای پلیسی، مسیر تردد خودرو را شناسایی کرده و موفق به توقیف آن شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو 79 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی این محموله برابر نظر کارشناسان، حدود 597 میلیون ریال برآورد شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول