اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تقدیر نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار از مردم در استقبال از رئیس جمهور

نماینده ولی فقیه در استان کردستان و استاندار از مردم استان برای استقبال از رئیس جمهور تقدیر کردند.

تقدیر نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار از مردم در استقبال از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، به دنبال سفر دو روزه رئیس جمهور به کردستان و استقبال باشکوه مردم شهرستان‌های سنندج و بانه از آیت‌الله رئیسی، نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار در بیانیه‌ای از مردم استان قدردانی کردند.

در یازدهم و دوازدهم آبان ماه سال ۱۴۰۲ در تقویم خاطرات کردستانی‌ها به عنوان روزی تاریخی ثبت و ضبط شد، روزی که کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش و دیار فرهنگ و هنر میزبان رئیس جمهوری مردمی بود و مردم انقلابی و وفادار کردستان در اجتماعی باشکوه و‌ مثال‌زدنی در سنندج و بانه بر محبوبیت دولت مردمی و قدرشناسی و مهمان‌نوازی خویش صحه گذاشتند، مردمی که در خیابان‌های شهر سنندج و مسیر منتهی به جایگاه سخنرانی، به دور رئیس جمهور محبوب خود با شور و شعف کم‌نظیر حلقه زدند و با فریاد «سه‌رۆک کۆماری ئێران خۆش هاتی بۆ کوردستان»، از رئیس جمهورشان استقبال کردند، علاوه بر القای یاس و ناامیدی بر افکار شوم توطئه‌گران و بدخواهان مایه خوشحالی و مسرت فراوان دلسوزان و خیرخواهان و دوستان انقلاب و نظام و مردم کردستان را فراهم نمودند. 

خداوند سبحان را سپاس بیکران می‌گوییم که کردستان در دومین دور سفر استانی حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و هیات محترم دولت نوید چراغ توسعه را در دل مردم کردستان روشن کرد. 

بدون شک این سفر تاریخی افزون بر شکوفایی همه جانبه، دستاوردهای مهمی در هم‌اندیشی و تحکیم عهد و پیمان مردمان "کردستان جان ایران" با نظام مقدس جمهوری به همراه داشت و بجاست تا همه گروه‌ها و اقشار مختلف از جمله هنرمندان و جوانان از این سفر، روایت‌های تاریخی را برای نسل آینده روایت کنند.

در پایان اینجانبان بر خود لازم می‌دانیم اولا از رئیس جمهور محبوب، پرتلاش و مردمی و اعضای محترم هیأت دولت که عنایت ویژه‌ای به استان داشته و دارند تجلیل و تقدیر نماییم.  

مراتب تقدیر و تشکر خود را از همراهی آحاد مردم شریف و بصیر استان در خلق حماسه استقبال و حضور در دیدارعمومی ریاست جمهوری در میدان آزادی سنندج و ورزشگاه بانه و نیز از حضور برجسته‌ علما و روحانیون، هنرمندان فرهیخته و جوانان اندیشمند اعلام می‌داریم.

بی‌تردید تلاش ماندگار رسانه‌های برخط و غیربرخط و صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز کردستان که زوایای سفر آیت الله دکتر رئیسی به کردستان جان ایران را با پخش مستقیم، تولید خبر، گزارش خبری و عکاسی خبری به مردم شریف ایران و جهان مخابره کردند بسیار ارزشمند و مایه‌ سپاسگزاری است.

 همچنین از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتمران خدوم در کردستان  برای تمهید مقدمات این سفر ماندگار سپاسگزاریم و امیدواریم که با همت و تلاش جهادی تحقق مصوبات سفر دور دوم را نیز همچون دور اول برای کردستانی توسعه یافته و پیشرفته  تقدیم مردمان دریادلان این دیار نماییم. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول