اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

قهرمان شنای جهان مدال خود را به مردم فلسطین تقدیم کرد

قهرمان شنای جهان از شهرستان مسجدسلیمان مدال طلای خود را به مردم فلسطین تقدیم کرد.

قهرمان شنای جهان مدال خود را به مردم فلسطین تقدیم کرد

به کزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ساسان کریمی قهرمان شنای جهان از شهرستان مسجدسلیمان مدال طلای خود را به مردم فلسطین تقدیم کرد.

این برنامه با حضور آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری، در مراسم باشکوهی، در حوزه علمیه الغدیر اهواز انجام شد که قهرمان مسجدسلیمانی در ادامه سلسله اقدامات فرهنگی، مدال طلای خود را به مردم مظلوم فلسطین اهدا کرد.

ساسان کریمی سال‌ها است که در میدان قهرمانی جهان در رشته شنا فعالیت مستمر دارد و در همه ادوار ضمن کسب جایگاه قهرمانی پیوسته مسابقات، اقدام ابتکاری اهدا مدال به خانواده شهدا و شخصیت‌های شاخص انقلاب و جهاد و شهادت را در کارنامه درخشان خود دارد.

یکی از افتخارات ساسان کریمی شناگر مسجدسلیمانی تیم ملی کارگری کشورمان این است که در رقابت‌های جهانی کارگری 2019 که نهم تیر تا 17 تیر سال 1398 برگزار شد به تنهایی 14 مدال رنگارنگ کسب کرد و نام خود را به‌عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در یک رویداد جهانی ثبت کرد.

ساسان کریمی در مسابقات جهانی کارگری موفق به کسب چهار نشان طلا، هشت نقره و 2 برنز شد این در حالی است که در ورزش جهان، کمتر ورزشکاری توانسته است در یک رویداد جهانی 14 مدال کسب کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول