اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

استاندار قم: رفع مشکلات مردم نباید معطل تصمیم مدیران باشد

استاندار قم با بیان اینکه رضایتمندی مردم باید در اولویت مسئولان باشد، گفت: اگر‌ بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم به رضایت‌مندی آن‌ها خواهیم رسید و این اتفاق باعث افزایش مشارکت آن‌ها در مسائل مختلف به ویژه انتخابات می‌شود.

استاندار قم: رفع مشکلات مردم نباید معطل تصمیم مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در جلسه شورای معاونین استانداری اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان مدیریت استان حل مشکلات مردم است. اگر معاونی را مسئول پیگیری اموری می‌کنم، در حکم استاندار است و همه مدیران استان موظف به همکاری با معاون مربوطه هستند.

وی افزود: اگر‌ بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم رضایت‌مندی آن‌ها را دربر خواهد داشت و این اتفاق باعث افزایش مشارکت آن‌ها در مسائل مختلف به ویژه انتخابات می‌شود.

استاندار قم گفت: در بحث حل مسائل، زمان برای بنده در اولویت اول قرار دارد و همه مدیران استان بدانند مردم نباید معطل تصمیم‌گیری و نظرات ما مدیران باشند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات از تاکیدات رهبر انقلاب است، خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در فرمایشات خود بر افزایش مشارکت حداکثری تاکید نموده‌اند و این فرمایش یک دستور برای همه ما مدیران است که باید بدون معطلی آن را اجرا کنیم.

آقامیری در پایان تاکید کرد: مردم از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند لذا افزایش رضایت‌ آن‌ها برای ما مدیران باید در دستور قرار گیرد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول