اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روستاهای 3 شهرستان سمنان زیر پوشش شبکه ارتباطی قرار گرفتند+ فیلم

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: در کمتر از 2 سال، کل مناطق روستایی صعب‌العبور در سه شهرستان سمنان، مهدی‌شهر و سرخه زیرپوشش شبکه ارتباطی قرار گرفت.

روستاهای 3 شهرستان سمنان زیر پوشش شبکه ارتباطی قرار گرفتند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در نشستی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: به نمایندگی از مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از تلاش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستور شخص وزیر برای تکمیل پوشش اینترنت روستایی در این حوزه انتخابیه قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه وضع پوشش شبکه ارتباطی تا 2 سال پیش «قرمز» بود و در کمتر از 2 سال، کل مناطق روستایی صعب‌العبور در این سه شهرستان زیرپوشش شبکه ارتباطی قرار گرفته است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مناطق روستایی پرجمعیتی در سه شهرستان سمنان، مهدی‌شهر و سرخه وجود دارد که مردم از نعمت شبکه ارتباطی در آنها بهره‌برداری خواهند کرد.

گلرو تصریح کرد: از طرفی، روستاهای این سه شهرستان در مسیر مواصلاتی استان‌های تهران، مازندران و گلستان قرار دارند و مسافران عبوری از خدمات شبکه ارتباطی در آنها استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: در حوادث غیرمترقبه‌ای نظیر سیل، زلزله و ... نیز شبکه ارتباطی بسیار الزامی و موردنیاز خواهد بود و در این شرایط نیز خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورداستفاده مردم قرار می‌گیرد.

🔻 این ویدئو را ببینید:

 

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول