اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

«موسسه حامیان غزه» در سازمان ثبت اسناد رونمایی شد

موسسه حامیان غزه به همت اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم غزه رونمایی شد.

«موسسه حامیان غزه» در سازمان ثبت اسناد رونمایی شد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در مراسم رونمایی از «موسسه حامیان غزه» اظهار کرد: بسیار خرسندیم که این ابتکار و این موسسه در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طراحی شده است.

وی افزود: طوفان الاقصی قریب به ۴۰ روز است که در تمام رسانه‌های داخلی و خارجی طنین انداز شده است. اتفاقاتی که در غزه شاهد آن هستیم چند پیامد مهم را از حیث داخلی و بین‌المللی برای کشور و جامعه جهانی داشته است. نخست اینکه غزه خط نفاق را از خط اخلاص مشخص کرده به طوری که چهره نفاق و چهره اسلام مشخص است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: همچنین چهره کسانی که در عمل مدافعان انسان، حقوق بشر، کودکان و زنان هستند و کسانی که فقط شعار می‌دهند مشخص شده است.

بابایی بیان کرد: چهره نفاق و نقاب حقوق بشر نیز از جامعه جهانی برداشته شده است در حال حاضر سازمان‌های حقوق بشری، کمیسیون‌های مختلف کجا هستند؟ آیا حقوق بشر فقط زمانی که یک کودک و یک زن آمریکایی و اروپایی صدمه ببیند و قربانی شود وارد عمل می‌شود.

وی ادامه داد: در این جنایت نفاق کشور‌های به اصطلاح اسلامی مشخص شد آن‌ها که ادعا می‌کنند مرکز جهان اسلام هستند در حال حاضر چگونه از مردم غزه حمایت می‌کنند؟ نه تنها دفاع، حمایت و کمک نکردند بلکه محموله‌های حمایتی و کمک به رژیم صهیونیستی اعزام کردند بنابراین نفاق کشور‌های اسلامی نیز مشخص شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: رونمایی از موسسه حامیان غزه شاید یک قدم کوچکی برای حمایت از مردم بی‌پناه غزه باشد، ولی دو هدف حمایت معنوی و مادی را در پی دارد. مکتبی که حاج قاسم سلیمانی پی ریزی کرد کانون اولیه بود و پیروزی‌های اخیر نشان می‌دهد مکتب حاج قاسم که سنگ را به موشک تبدیل کرد وضعیت معادلات جهانی و منطقه‌ای را نیز تغییر داده است.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که آمریکا و اسرائیل با خواری و ذلت خواهان مذاکره و وساطت ایران در این خصوص خواهند شد.
با وجود اینکه حکومت‌های منطقه سکوت کردند، ولی مردم منطقه سکوت نکردند و شاهد جنبش‌های مردمی در اقصی نقاط کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیست هستیم. 

بابایی گفت: از سرپرست اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درخواست دارم که برای هر موسسه، بنیاد و تشکل در راستای حمایت از مردم فلسطین اگر درخواست ثبتی ارجاع داده شد کمتر از یک ساعت ثبت آن مجموعه صورت گیرد.

ابوالفضل نصیری مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری در این مراسم رونمایی درباره فلسفه وجودی تاسیس موسسه حامیان غزه اظهار کرد: ریشه به وجود آمدن موسسه حامیان غزه بحث دین و انسانیت است. 

وی افزود: در اقصی نقاط دنیا تظاهرات برپاشده است سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز با رهنمود و راهبری سازمان ثبت اسناد که بالغ بر ۷۰ هزار نیرو انسانی است اعلام آمادگی کرد تا از این ملت مظلوم دفاع کند.

مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری گفت: موسسه حامیان غزه با دوهدف حمایت معنوی و حمایت مادی است. هر سازمان و اداره‌ای که بخواهد اینگونه موسسه‌ای را تأسیس کند و ظرفیت آن را داشته باشد مورد حمایت اداره کل ثبت شرکت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول