اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

راهپیمایی امسال 13 آبان؛ کلاس درسی برای کودکان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: راهپیمایی امسال 13 آبان، یک کلاس درس برای کودکان بود و یاد گرفتند حق‌خواهان طرفدار حق و مظلوم هستند و ظلم به پایان می‌رسد.

راهپیمایی امسال 13 آبان؛ کلاس درسی برای کودکان

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر کشور، اظهار کرد: حضور پرشور مردم به ویژه دانش‌آموزان، نشان از نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به حضور کودکان به همراه والدین‌شان در راهپیمایی، گفت: راهپیمایی امروز، یک کلاس درس برای کودکان بود و اینکه یاد بگیرند حق‌خواهان طرفدار حق و مظلوم هستند و ظلم به پایان می‌رسد.

علامتی ادامه داد: این روزها رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بیش از پیش در غزه، چهره خصمانه و خباثت خود را نشان داده است اما نمی‌داند که کودک‌کشی فقط عمر استکبار را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان با تماشاخانه سیار و غرفه‌های فرهنگی و هنری، حضوری فعال داشت، گفت: کودکان در غرفه نقاشی، با نقاشی‌های خودشان انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل نشان دادند و با مردم مظلوم غزه همدردی کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول