اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اخذ ۷ فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار در ماهنشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: طی دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار اخذ شده است.

اخذ ۷ فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار در ماهنشان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد حسن عباسی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار اخذ شده است، اظهار کرد: همچنین در شهرستان ایجرود و حلب تعداد۱۴ فقره سند تک‌برگ به مساحت ۷۶ هکتار به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود به مشکلات اخذ سند مالکیت تک برگی در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و افزود: متاسفانه تأخیر در اخذ سند کمیسیون رفع تداخلات سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از مشکلات مهم در صدور سند مالکیت تک برگی است. 

وی با تأکید بر اینکه اخذ سند تک برگی زمان بر است، گفت: متأسفانه پروسه طولانی اخذ سند مالکیت کار را با تاخیر مواجه می‌کند.

تحصیل (تملک)اراضی ملی در شهرستان ماهنشان و ایجرود تداوم دارد

عباسی با بیان اینکه با اخذ سند مالکیت اراضی، اقدامات بسیار خوبی انجام می‌گیرد، تاکید کرد: با اخذ سند مالکیت اراضی اداره راه و شهرسازی، بهره‌برداری از زمین  تسهیل شده و در طرح‌های توسعه شهری و طرح‌های حمایتی مسکن برای اقشار مختلف مردم استفاده می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه تحصیل (تملک)اراضی ملی در شهرستان ماهنشان و ایجرود تداوم دارد، تصریح کرد: با شناسایی اراضی ملی، نسبت به اخذ سند آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول