اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حضور تماشایی مردم شرق مازندران در راهپیمایی ۱۳ آبان

۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ برای شرق مازندران در حالی با حضور تماشایی نسل جدید انقلاب رقم خورد که همه آمدند، در کنار دانش‌آموزان باشند تا با هم ایرانی آباد بسازنند و نشان دهند که پای همه‌چیزهایی که سخت به دست آورده‌ایم، سخت ایستاده‌ایم.

حضور تماشایی مردم شرق مازندران در راهپیمایی ۱۳ آبان

خبرگزاری فارس ـ شرق مازندران ـ مریم نظری| سیزدهم آبان حضوری دیگر برای نشان دادن صلابت ایران اسلامی و ولایت‌مداری ملت، حضوری دوباره برای عمل به تکلیف و برگ زرین و پرافتخاری است که به انقلاب دوم ایران اسلامی نام گرفته است و این روز بزرگ نماد ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

در فرمایشات گُهربار رهبر معظم انقلاب، این روز، تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلاب ملت ایران است، واقعه سیزده آبان به دل‌های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه‌آفرین را در آنان زنده کرد و پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس‌هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت.

در سیزدهم آبان، مردم سرافراز شرق مازندران همگام با سراسر ایران اسلامی به همه مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است.

* پای همه‌چیزهایی که سخت به دست آورده‌ایم، سخت ایستاده‌ایم

همه آمدند، در کنار دانش‌آموزان باشند تا با هم ایرانی آباد بسازنند و نشان دهند که پای همه‌چیزهایی که سخت به دست آورده‌ایم، سخت ایستاده‌ایم.

مردم شرق مازندران در بهشهر، نکا و گلوگاه همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعات ابتدایی صبح در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتنه‌اند تا بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان دهند.

اجتماع بزرگ ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بهشهر از چهارراه استقلال تا پارک ملت، در نکا دانش‌آموزان همگام با مردم از آموزش و پرورش شهرستان نکا تا مصلای نکا راهپیمایی کردند و مردم و دانش آموزان ولایت‌مدار گلوگاه هم از میدان ۲۲ بهمن به سمت مصلی نماز جمعه شهرستان راهپیمایی کرده و فریادهای خود را بر سر آمریکا و اسرائیل جنایت‌کار آوار کردند.

* همچون همیشه پای ولایت و حامی مظلومان جهانیم

یکی از دانش آموزان بهشهری با بیان اینکه در راهپیمایی‌ ۱۳ آبان همه ملت سرافراز ایران اسلامی شرکت کردند، به خبرنگار خبرنگار فارس، گفت: همه آمدند و با این حماسه به دشمن ضربه مهلکی وارد کردند و مشخص شد که مردم هنوز به انقلاب علاقه دارند و دشمن مأیوس و ناامید می‌شود.

محمدی افزود: امروز آمدیم تا با سردادن شعارهایی، ضمن بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت، پایداری و استواری خود را بر سر مواضع انقلاب، اعلام کنیم و بگوییم که همچون همیشه پای ولایت و حامی مظلومان جهانیم و حملات ددمنشانه اسرائیل در فلسطین و غزه را محکوم می‌کنیم.

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی‌ که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و ... سردادن الله اکبر بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و نظام بیعت کردند.

*۱۳ آبان روز برائت از دشمن  و استکبار است

امام جمعه بهشهر هم با خبرنگار فارس گفت: آمریکا با کشتن مردم بی‌گناه غزه، جنگ باخته خود را می‌پوشاند.

حجت‌الاسلام جباری افزود: با توجه به جنایات اسرائیل و آمریکا در فلسطین با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: جنگ حماس با اسرائیل جنگ بین حق و باطل است و در جنگ حق و باطل همیشه حق پیروز است اگرچه دشمن به ظاهر پیروز شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و برائت از دشمن و استکبار است و امسال با توجه به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه فلسطین مردم در یک راهپیمایی بزرگ خشم و انزجار خود را به استکبار جهنمی نشان دادند.

امام‌جمعه بهشهر گفت: در سیزده آبان سه واقعه مهم را تا به امروز داشته‌ایم  یکی سیزده آبان ماه سال ۱۳۴۳ تبعید امام خمینی به ترکیه بود، دوم سیزده آبان ماه سال ۱۳۵۷ واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان بود و دیگری سیزده آبان ماه سال۱۳۵۸ روز تسخیر لانه جاسوسی مرکز سناریوپردازی و جنایت علیه ملت ایران بود.

* ۱۳ آبان روز استکبارستیزی آزادی‌خواهان عدالت‌محور مکتب امام‌خمینی(ره) است 

مرتضی‌رمضانی سرپرست فرمانداری نکا هم بیان اینکه مردم ولایت‌مدار شهرستان نکا  به‌حضور حداکثری در راهپیمایی  ۱۳ آبان به‌عنوان یکی از یوم‌الله‌های خداوند هیمنه امپریالیسم جهان‌خوار را برهم ریختند به خبرنگار فارس گفت: در این روز از سوی دانشجویانی پیرو خط امام‌خمینی(ره) شکسته و جاسوس‌خانه آمریکای جنایتکار توسط فرزندان رشید و برومند این سرزمین فتح شد.

وی افزود: حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان ترویج فرهنگ استکبارستیزی که امروز شاخصه اصلی آن تبیین و بصیرت‌افزایی جنایات اسرائیل غاصب است.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول