اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آرشیو داده های آلودگی هوا از دسترس خارج شد

بخش آرشیو غلظت آلاینده‌های هوا شهر تهران به منظور مشخص شدن گروه‌های هدف و مخاطبان از دسترس خارج شد.

آرشیو داده های آلودگی هوا از دسترس خارج شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، آرشیو داده‌های شاخص کیفیت هوای شهر تهران امروز 13 آبان 1402  از دسترس خارج شد. زمانی که به گزینه آرشیو در سایت شرکت کنترل کیفیت هوا مراجعه و درخواست داده‌ها را بدهیم؛ اطلاعاتی نمی‌آید. این در حالی است که تا چند روز پیش تمام اطلاعات شاخص کیفیت هوای تهران در اختیار متقاضیان قرار داشت.

بعد از دسترس خارج شدن آرشیو شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد دسترسی عموم شهروندان به شاخص کیفیت هوای هم‌اکنون و میانگین ۲۴ ساعت گذشته پایتخت کمافی‌السابق برقرار است. در حال حاضر تنها دسترسی به بخش آرشیو غلظت آلاینده‌ها به منظور مشخص شدن گروه‌های هدف و مخاطبان این اطلاعات در حال به‌روزرسانی است.بعد از انجام به‌روزرسانی، دسترسی افراد به بخش‌های مورد نظر در صورت ثبت نام، برقرار می‌شود و امکان استفاده از اطلاعات و داده‌های مربوطه به صورت کامل و براساس درخواست متقاضی مهیا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر هوای تهران در شرایط آلوده برای گروه‌های حساس جامعه قرار گرفته است. شاخص آلودگی بالا رفت  و میانگین شاخص در حال حاضر 123 است.در روزهای آلوده افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی و سالمندان نباید از منزل خارج شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول