اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

13 آبان و خروش توفنده و استکبارستیز مردم شهرستان‌های اصفهان+عکس و فیلم

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد.

13 آبان و خروش توفنده و استکبارستیز مردم شهرستان‌های اصفهان+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح آبان ماه ۱۴۰۲ است، ۱۳ آبانی که بار دیگر با حضور پر شور مردم، تاریخ ساز خواهد شد، زن و مرد، کودک و نوجوان، دانش‌آموز و دانشجو با مشت‌های گره کرده وارد میدان می‌شوند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر می‌دهند. 

 مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، دقایقی پیش با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در شهرهای مختلف اصفهان آغاز شد.

مردم با در دست داشتن دست نوشته‌هایی جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند.

 

شهرضا

همزمان با سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان در شهرضا آغاز شد. مردم در طول مسیر با سر دادن شعارهایی، بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌بندند.

 

دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی و هیهات من‌الذله بار دیگر همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان می‌دهند.

 

 

نجف‌آباد

دانش آموزان و اقشار مختلف مردم نجف‌آباد با حضور پرشور خود، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل بر مبارزه قاطع با استکبار جهانی تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در نجف‌آباد نیز امروز با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

 

 

بادرود

در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امت همیشه در صحنه بادرود با حضور حماسی خود در راهپیمایی، میثاق مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و بیعت دوباره خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

 

 

امسال علاوه بر شعارهای مردم ضد استکبار جهانی، کشتار بی رحمانه مردم غزه با همراهی و همکاری ایادی استکبار یعنی آمریکا و کشورهای اروپایی باعث شد شعارهایی علیه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده شود و مردم در حمایت از مردم بی گناه و مظلوم غزه شعار دادند.

 

 

نایین

سیزدهم آبان ماه، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است و امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه در شهر نایین، با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و دانش‌آموزان با بصیرت برگزار شد و مردم و به خصوص دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها با شعارهای کوبنده خود بار دیگر جنایات استکبار جهانی را محکوم کردند.

 

 

انارک

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح امروز در شهر انارک همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده دانش‌آموزان، معلمان، مسؤولان و مردم انقلابی این شهر برگزار شد.

 

 

 

دهاقان

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهر دهاقان صبح امروز ساعت ۱٠ صیح از مقابل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آغاز و مردم ولایت مدار شهرستان دهاقان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان  با راهپیمایی خود تا پارک شهر مشت دیگری بر دهان استکبار جهانی زدند.

این راهپیمایی همچنین در شهر گلشن و روستاهای شهرستان برگزار شد.

 

 

 

اردستان

راهپیمایی سیزدهم آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهر اردستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزان مسؤولان برگزار شد.

 

 

 

کاشان

 راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح امروز (۱۳ آبان) در کاشان همزمان با سراسر کشور با شعار «نظم نو جهانی، با نسل آرمانی» برگزار شد.

 این راهپیمایی  در میدان ۱۵ خرداد  آغاز شد و  جوانان و نوجوانان پرشور کاشانی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، تصاویری از شهید سلیمانی و شهدای دانش‌آموز و تصاویری از جنایات در غزه نسبت به سیاست‌های جنگ طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانش ابراز انزجار کردند.

در این مراسم والدین هم مشتاقانه در کنار دانش آموزان و فرزندانشان حضوری پر رنگ و پر شور داشتند.

 

نطنز

دانش‌آموزان نطنزی در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان نطنز همراه با مردم، ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه، خواستار دفاع همه جانبه کشورهای مسلمان از مردم فلسطین شدند.

مردم شهر اولیا الله نطنز در این راهپیمایی باشکوه خود انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و توطئه افکنی آمریکا علیه ملت ایران را اعلام کردند.

 

 

فریدن

دانش‌آموزان فریدنی در یوم الله ۱۳ آبان ماه انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند و از دانش آموزان و کودکان غزه حمایت کردند.

 

 

چادگان

مردم و دانش‌آموزان شهر و روستاهای شهرستان چادگان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان همبستگی خود را با مردم غزه اعلام کردند و گفتند ما در کنار شما هستیم و پیروزی از آن شماست.

 

 

 

شاهین شهر

 

 

 

بویین میاندشت

 

 

دولت آباد

 

 

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول