اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خروش اقشار مختلف مردم قزوین علیه استکبار جهانی+ فیلم

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در قزوین برگزار شد.

خروش اقشار مختلف مردم قزوین علیه استکبار جهانی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امروز ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ که شامل تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ می باشد، است. این روز در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی باشکوه و حماسی اقشار مختلف مردم قزوین نیز در یوم‌الله ۱۳ آبان برگزار شد و قزوینی ها از ساعت ۹:۳۰ صبح به صحنه آمدند و با طی کردن مسیر میدان میرعماد تا میدان آزادی، انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امسال رساتر از سال های قبل، شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار»، «کوه اراده هستیم آمریکا را شکستیم» را سر دادند و برائت خود از جنایت های ظالمانه صهیونیست ها علیه مردم غزه را اعلام کردند.

حضور گسترده دهه هشتادی‌ ها و دهه نودی‌ها در راهپیمایی امروز مشهود بود و جوانان و نوجوانان پرشور با در دست داشتن تصاویر شهدا، نسبت به سیاست های جنگ طلبانه استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی، ابراز انزجار کردند.

اقشار مختلف مردم با حماسه آفرینی خود در این راهپیمایی، ضمن تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های امام و شهدا، نسل کشی و جنایات جنگی صورت گرفته در فلسطین را محکوم کردند.

همچنین در این راهپیمایی آحاد مردم قزوین به دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی اعلام کردند که بر سر ارزش ها و آرمان های این مرز و بوم ایستاده اند و ذره ای از حفظ حریم و حرمت این آب و خاک کوتاه نخواهند آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول