اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فریاد دانش‌آموزان کرمانشاهی بر سر «آمریکا» و «رژیم صهیونیستی»+ فیلم

مشت‌های گره کرده دانش‌آموزان کرمانشاهی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، بر سر آمریکا و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی فرود آمد.

فریاد دانش‌آموزان کرمانشاهی بر سر «آمریکا» و «رژیم صهیونیستی»+ فیلم

به گزارش خبرگزای فارس از کرمانشاه، سیزدهم آبان‌ماه روزی است که جهان به گوش است که بار دیگر صدای شکستن غرور استکبار را بشنود.

در سالروز استکبارستیزی این نوجوانان و جوانان هستند که به‌عنوان سرپرچم‌داران مبارزه با استکبار جهانی بیشترین نقش‌آفرینی را دارند و با صدای بلند مرگ بر آمریکا همینه پوشالی استکبار را به لرزه در می‌آوردند.

همزمان با اقصی نقاط ایران اسلامی، لحظاتی پیش راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم استان کرمانشاه آغاز شد.

 

 

دانش‌آموزان کرمانشاهی از آغازین لحظات شروع راهپیمایی با انرژی با شعارهای کوبنده و مشت‌های گره‌خورده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیست» به یاد دانش‌آموزان فلسطینی انزجار خود را از استکبار و ایادیش اعلام کردند.

 

 

در مسیر راهپیمایی شهر کرمانشاه از چهاراه مدرس تا میدان آزادی ۴۰ غرفه متنوع و جذاب از سوی ارگان‌های مختلف برپا شده؛ در مقابل مسجد جامع این شهر غرفه‌های هم‌اندیشی محلات کرمانشاه، غرفه کانون پرورشی فکری استان، خبرگزاری‌های مختلف، قرارگاه مردمی تحول و تعالی محله کرناچی و محله‌های مختلف و... به چشم می‌خورد.

 

 

 

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول