اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری مسابقات استانی سوارکاری در شهرستان البرز

رئیس هیات سوارکاری شهرستان البرز گفت: ششمین دوره مسابقات سوارکاری پرش با اسب استان قزوین در باشگاه البرز برگزار شد.

برگزاری مسابقات استانی سوارکاری در شهرستان البرز

امیر حسین پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات سوارکاری پرش با اسب استان قزوین روز جمعه به صورت چند جانبه و به میزبانی باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد. 

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۹۰ سوارکار در رده های سنی مبتدی، تشویقی، نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و مالکین با حضور سرداور بین المللی کشور محسن ذاکری برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری شهرستان البرز اضافه کرد: همچنین در بخش ویژه بانوان، رقابت هایی در دو رده زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شد.

گفتنی است در پایان این مسابقات نفرات برتر رده های سنی مختلف به این شرح معرفی شدند:

در رده سنی زیر ۱۸ سال تعداد ۱۱ نفر شرکت داشتند که سروین خلخالی در سکوی نخست ایستاد، پانیز مرادی دوم شد و دلسا طاهرخانی در مکان سوم جای گرفت.

در رده نونهالان و نوجوانان، هشت نفر شرکت داشتند که در پایان علیرضا حیدرزاده با اسب چیتا اول شد، روح الله عظیمی با اسب آتوسا در مکان دوم جای گرفت و مسیحا علیخانی با اسب اکتاویو در رده سوم جای گرفت.

در رده بالای بالای ۱۸ سال بانوان که با حضور ۸ نفر برگزار شد خانم بهاره طاهرخانی به مقام اول رسید، زینب موسوی با اسب اسکار دوم شد و سپیده طاهرخانی در جایگاه سوم جای گرفت.

در قسمت مردان و رده بزرگسالان، ۱۳ نفر شرکت کردند که محمدرضا معمارنیا با اسب پاتریک به مقام اول دست یافت، سید حسین میر رحیمی با اسب سوگل دوم شد و مکان سوم هم به حامد کریمیان با اسکالانت تعلق گرفت.

در رده تشویقی این مسابقات تعداد ۲۵ نفر شرکت کردند که ۱۰ نفر بدون خطا بودند و در رده مبتدی ۱۹ نفر شرکت داشتند که ۱۱ نفر بی خطا بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول