اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه یک جهاد مسلم است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان یک جهاد مسلم است و ثواب جهاد درراه خدا را دارد.

حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه یک جهاد مسلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیزدهم آبان‌ماه؛ سالروز شهادت‌ دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و نیز سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸، که به نام‌های «روز دانش‌آموز» و «روز مبازره با استکبار جهانی» نام‌گذاری شده است.

با توجه به اینکه در زمان کنونی با جنگ ترکیبی، روانی و تبلیغاتی گسترده دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص با بهره‌گیری از فضای مجازی علیه نسل جوان و دانش‌آموزان مواجه هستیم، حضور راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان یک تکلیف ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان یک جهاد مسلم می‌داند و می‌گوید: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان براساس ملاک و معیار شرعی و علمی، یک جهاد مسلم است و ثواب جهاد در راه خدا را دارد.

وی از مردم شریف استان خواست، برای شرکت در راهپیمایی وضو بگیرند و به قصد قربت و فقط برای رضای خدا و برای دفاع از مظلوم که در دین سفارش اکید شده که دشمن ظالم باشید و کمک‌کار مظلوم باشید؛ در راهپیمایی شرکت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: الان دشمن‌تر از رژیم صهیونیستی برای اسلام و مسلمین و مظلوم‌تر از ملت فلسطین و غزه در عالم وجود ندارد، لذا حسب وظیفه الهی به قصد جهاد در راه خدا در این راهپیمایی همه با فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر ظلم و ظالم، جنایت و جنایتکار، قاتل و خون‌ریز؛ حضور پیدا خواهیم کرد.

وی گفت: وقتی شعار مرگ بر آمریکا را با صدای رسا فریاد می‌زنیم در واقع از خدا درخواست می‌کنیم که مرگ این نظام خون‌ریز و ستمگر را برساند و امیدواریم به همین زودی به وعده مقام معظم رهبری شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی و اقامه نماز در قدس باشیم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول