اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

13 آبان تقطه عطف و آغاز رسمی مبارزه ملت با حکومت پهلوی است

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 13 آبان، اعلام کرد: 13 آبان 1343 نقطه آغاز رسمی و علنی مبارزه روحانیت معظم و مردم قهرمان ایران با حکومت پهلوی است.

13 آبان تقطه عطف و آغاز رسمی مبارزه ملت با حکومت پهلوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 13 آبان، اعلام کرد: 13 آبان 1343 نقطه آغاز رسمی و علنی مبارزه روحانیت معظم و مردم قهرمان ایران با حکومت پهلوی است.

در این بیانیه با بیان اینکه در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی روزها و حوادث ماندگار و بی‌بدیلی در تقویم غرورآفرین آن ثبت شده است، آمده است: یکی از این روزها یوم‌الله 13 آبان است. در بیانیه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 13 آبان شاهد اتفاقات و رخدادهایی است که هر کدام از آنها به‌تنهایی برای تثبیت و استواری نظام مقدس اسلامی کافی است، آمده است: تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی، کشتار دانش‌آموزان مبارز و معترض به حکومت طاغوتی و پهلوی توسط عمال آن رژیم و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام از جمله حوادث مهم این روز است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اتفاقات این روزهای سرزمین‌های اشغالی و موفقیت رزمندگان سلحشور محور مقاومت در جبهه فلسطین در شکست ترمیم‌ناپذیر رژیم کودک کُش صهیونیستی آمده است: از خدای متعال پیروزی رزمندگان سلحشور محور مقاومت در جبهه مبارزه با استکبار جهانی و اَیادی دست‌نشانده آن یعنی رژیم جعلی و کودک‌کُش صهیونیستی را از خدای متعال مسئلت می‌کند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول