اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آشی که شرکت‌های بازی سازی برای دانش آموزان می‌پزند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: شرکت‌های بازی‌سازی تجاری امروز به دنبال جلب توجه فرزندان ما هستند و از توجه مخاطبان کودکان و نوجوان نسبت به بازی‌ها منفعت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جهت اهداف مورد نظر خود را کسب می‌کنند. همراهی خانواده‌ها در این فضا در کنار فرزندان و درک جذابیت‌های این رسانه برای بچه‌ها از طرف والدین و افزایش سواد بازی می‌تواند بازی‌های ویدئویی را به ابزاری کاملاً قابل استفاده تبدیل کند.

آشی که شرکت‌های بازی سازی برای دانش آموزان می‌پزند!

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی وحکومت کودک کش صهیونست در راس آن شیطان کبیر، آمریکای جهانخوار است و برای پاسداشت وحمایت از کودکان بی دفاع ومظلوم فلسطین وغزه، مسابقات بازی‌های رایانه ای را در استان البرز برگزار می‌کنیم.

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان یادآور طلیعه انقلاب دوّم و تسخیر لانه جاسوسی و فساد استکبار جهانی است و این روز را که سالروز تبعید معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) به ترکیه است هرگز مردم قدرشناس ایران زمین به فراموشی نخواهند سپرد و به خوبی به یاد خواهند آورد که در چنین روزی چگونه تعداد کثیری از دانش آموزان بی گناه و انقلابی که افکار پلید رژیم طاغوتی را بر نمی تابیدند و خواستار براندازی حکومت منحوس پهلوی بودند به خاک و خون کشیده شدند.

دبیر ستاد اطلاع رسانی دولت دراستان البرز اضافه کرد: با فصل الخطاب قرار دادن منویات و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های، فرهنگی، هنری و رسانه ای، مقاومت جانانه در برابر تحریم‌های رژیم استکباری غرب و دست نشانده های پلید وی نقش مؤثری را از خود برجای گذاشته اند، همچنان این تلاش‌ها را با یاری خداوند متعال و با عنایت به جانفشانی شهدای گرانقدرمان‌، از جمله شهدای امنیت، شهید آرمان علی وردی و شهید عجمیان که در سالگرد این شهید هستیم ودیگر شهدای این عرصه، روز به روز افزایش خواهیم داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: ما می‌توانیم با یک انتخاب درست، مصرف‌کننده خوب بازی‌های دیجیتال باشیم. انتخاب بازی، هم‌بازی و محیط مناسب می‌تواند ما را به یک مصرف‌کننده خوب بازی‌های دیجیتال تبدیل کند. امروز خانواده‌ها باید نسبت به این ابزار نوین سرگرمی اطلاعات کافی داشته باشند و در کنار فرزندان‌شان قرار گیرند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های بازی‌سازی تجاری امروز به دنبال جلب توجه فرزندان ما هستند و از توجه مخاطبان کودکان و نوجوان نسبت به بازی‌ها منفعت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جهت اهداف مورد نظر خود را کسب می‌کنند. همراهی خانواده‌ها در این فضا در کنار فرزندان و درک جذابیت‌های این رسانه برای بچه‌ها از طرف والدین و افزایش سواد بازی می‌تواند بازی‌های ویدئویی را به ابزاری کاملاً قابل استفاده تبدیل کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول