اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عملیات «طوفان الاقصی» نقاب را از چهره پلید رژیم صهیونیستی برداشت

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: امروز عملیات طوفان الاقصی نقاب را از چهره پلید و منفور رژیم صهیونیستی و آمریکا برداشت و به مردم و همه آزادگان جهان ماهیت پلید این خونخواران را نشان داد.

عملیات «طوفان الاقصی» نقاب را از چهره پلید رژیم صهیونیستی برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه برای اهل تقوا نشانه‌هایی است، اظهار داشت: حضرت علی(ع) درباره نشانه‌های اهل تقوا فرمودند: شخصی که اهل تقوا است، وقتی حرف می‌زند از گفتارش صداقت موج می‌زند و اگر امانتی به دست او سپردند آن امانت را به صاحبش باز می‌گرداند و به عهدی که با کسی می‌بندد وفا می‌کند.

وی با اشاره به روز ۱۳ آبان روز دانش‌آموز افزود: امروز ۱۳ آبان به اتفاقات غزه گره خورده است و یک پیچ تاریخی به یک پیروزی بزرگ منتهی می‌شود، اگر آن روزهای تاریخی ۱۳ آبان چالش این بود که با آمریکا بر سر رسوا کردنش در لانه جاسوسی مبارزه داشته باشیم، امروز چالش بر سر برچیدن نفوذ آمریکا از منطقه غرب آسیا است و این یک پیروزی بزرگ است.

فرهنگ بیان کرد: آمریکا آن زمان یک قدرت پوشالی داشت که همه از آن می‌ترسیدند اما جمهوری اسلامی در مقابل آن ایستاد و وارد لانه جاسوسی شد، اگر آن زمان دانش‌آموزان و دانشجویان برای برهم زدن قدرت پوشالی آمریکا قیام کردند امروز نوجوانان دایره این مبارزه را به قلب آمریکا و اروپا و اقصی نقاط جهان کشانده‌اند و این از افتخارات نظام است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان تصریح کرد: امروز ایران محور مقاومت شده به دلیل اینکه در ۴۰ ساله انقلاب دو گفتمان شکل گرفت که یک گفتمان همیشه پیروز بوده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر در جنگ پیروز شدیم به دلیل گفتمان مقاومت بوده است، عنوان کرد: زمانی دولت‌هایی در این نظام بر سر کار بودند که از ترس قدرت آمریکا دائماً سیاست تسلیم سازش را به رخ می‌کشیدند که باید مذاکره کنیم و دنیای امروز دنیای گفت‌وگو است و نتیجه آن انفعال و عقب‌گرد بود.

فرهنگ اضافه کرد: این گفتمان به دست مردم تغییر کرد و رئیس جمهوری آمد که امروز در نقاطی از کشور پیاده می‌رود تا ثابت کند جمهوری اسلامی نظام آن تثبیت شده و امنیت آن کامل است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان تصریح کرد: نظریه مقاومت در مقابل تسلیم سبب شده که امروز آزدگان جهان بلند شوند و در مقابل کفر و استکبار مقاومت کنند و هدف دشمن دور کردن ما از این تفکر است

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب در کنگره شهدای لرستان گفت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند، این بزرگداشت‌ها و کنگره‌ها باید یک مقصود در آن پیگیری شود و شما با این بزرگداشت‌ها جریان‌سازی کنید و میراث نسل فداکار گذشته را به جوانان امروز منتقل کنید و به تصویر بکشانید.

فرهنگ خاطرنشان کرد: امروز عملیات طوفان الاقصی نقاب را از چهره پلید و منفور رژیم صهیونیستی و آمریکا برداشت و به مردم و همه آزادگان جهان ماهیت پلید این خونخواران را نشان داد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان ادامه داد: امروز کشورهای فرانسه و انگلیس ادعای آزادی می‌کنند و تمام قد در کنار رژیم صهیونیستی هستند اما مردم آن این تفکر را قبول ندارند.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان فرمودند، صهیونیست واقعاً فلج می‌شد اگر آمریکا پشت آن نبود، آمریکا رژیم صهیونیستی را نگه داشته است، این صبر مقاومت است تا مردم ماهیت این رژیم را بشناسند و وقت آن که رسید سفره رژیم صهیونیستی را جمع می‌کنند و پیروزی نهایی با مردم فلسطین است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول