اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آینده برای فلسطین و مجاهدان اسلام است

امام جمعه موقت خرم‌آباد با تاکید بر اینکه آینده برای فلسطین و مجاهدان اسلام است، گفت: دولت‌های اسلامی بدانند اگر در این مقطع حساس، از مردم فلسطین حمایت نکنند از نگاه ملت اسلام، لکه ننگینی تا ابد بر پیشانی آن‌ها خواهد ماند.

آینده برای فلسطین و مجاهدان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: در روایتی از حضرت  علی(ع) بیان شده که خیر و نیکی در کسب معرفت، علم و آگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: برای هر انسانی لازم است که ارزش‌های دینی و اخلاقی را یاد گرفته و در زندگی بکار گیرد و مال و ثروت را برای بندگی خدا مورد استفاده قرار دهد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به برخی مناسبت‌های پیش رو، تصریح کرد: نخستین مناسبت روز ۱۳ آبان است که روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است.

شمسی‌فر بیان داشت: آمریکا طی نیم قرن اخیر از رژیم پهلوی و جنایت‌هایش حمایت کرد، به غارت منابع ملی پرداخت و جنگ تحمیلی ۸ ساله را توسط صدام به ایران تحمیل کرد، بسیاری از نخبگان همچون مسوولان رده بالای نظام را ترور و دانشمندان هسته‌ای بسیاری را به شهادت رساند.

وی اعمال تحریم‌های همه جانبه علیه ایران را از دیگر اقدامات آمریکا طی نیم قرن اخیر عنوان و خاطرنشان کرد: ایجاد مانع برای بازگشت پول ها به ایران، طراحی بسیاری از آشوب‌ها، ساقط کردن هواپیمای مسافربری و ترور سردار سلیمانی از دیگر جنایت‌های آمریکا علیه ایران است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه اقدامات جنایتکارانه آمریکا علیه ایران همچنان ادامه دارد، افزود: ملت ایران حق دارند در ۱۳ آبان امسال فریاد مرگ بر آمریکا را سر دهند.

شمسی‌فر ادامه داد: ملت ایران در ۱۳ آبان امسال به صورت ویژه حمایت خود از مردم فلسطین و انزجار از استکبار را اعلام خواهند کرد.

وی با اشاره به ظلم‌های چندین ساله رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و غزه، گفت: ۷۵ سال است که فلسطینی‌ها تحت سخت‌ترین جنایات تاریخ قرار گرفته و ۱۶ ساله است که از هر طرف محاصره و تحریم هستند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد ادامه داد: آیا این ظلم‌های چند ساله کافی نیست که مردم فلسطین دست به عملیات طوفان‌الاقصی بزنند؟

شمسی‌فر با بیان اینکه به جوانان فلسطینی برای انجام طوفان الاقصی احسنت گفته و بر دستان آنان بوسه می‌زنیم، افزود: در این عملایت بلایی سر رژیم صهیونیستی آورده شده که دیوانه‌وار اقدام به کودک‌کشی کرده است.

وی با اشاره به شکست سنگین اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی به یکباره غافل‌گیر شد و ضربه سختی از جوانان فلسطینی خورد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد، شکست امنیتی را از دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی برشمرد و گفت: رژیم صهیونیستی دریافت که دیگر آن امنیت گذشته را ندارد.

شمسی‌فر با تاکید بر اینکه آینده برای فلسطین و مجاهدان اسلام است، افزود: دولت‌های اسلامی که تحرکی از خود نشان ندادند، حداقل سفیر رژیم صهیونیستی را از کشورشان بیرون کنند.

وی ادامه داد: دولت‌های اسلامی بدانند اگر در این مقطع حساس، از مردم فلسطین حمایت نکنند از نگاه ملت اسلام، لکه ننگینی تا ابد بر پیشانی آن‌ها خواهد ماند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول