اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاریو: اسرائیلی‌ها گانتز را برای نخست‌وزیری مناسب‌تر می‌دانند

روزنامه «معاریو» با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که تنها 28 درصد از شهرک‌نشینان، از تداوم نخست‌وزیری «بنیامین نتانیاهو» حمایت می‌کنند؛ در حالی که 49 درصد آن‌ها، «بنی گانتز» را گزینه مناسب‌تری می‌دانند.

معاریو: اسرائیلی‌ها گانتز را برای نخست‌وزیری مناسب‌تر می‌دانند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نتایج نظرسنجی روزنامه عبری «معاریو» نشان می‌دهد که تنها ۲۸ درصد از شهرک‌نشینان اسرائیلی معتقدند که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر کنونی تل‌آویو برای ریاست کابینه مناسب است.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، ۴۹ درصد شهرک نشینان شرکت‌کننده در این نظرسنجی معتقد هستند که «بنی گانتز»، عضو کابینه جنگ و از رهبران ائتلاف مخالف، فرد مناسب‌تری برای تصدی نخست‌وزیری است.

«الیاس کرم» خبرنگار الجزیره در این باره می‌گوید که محبوبیت نتانیاهو به طور بی‌سابقه‌ای در حال کاهش است؛ حمله ۷ اکتبر توسط «حماس» سیلی محکمی بر صورت او و جناح راست افراطی بود.

معاریو اخیرا گزارش دیگری منتشر کرده بود که حاکی از تضعیف جایگاه حزب لیکود، بعد جنگ علیه غزه و ضعف عملکرد نتانیاهو بود؛ براساس آن گزارش، در صورت برگزاری انتخابات، حزب لیکودِ نتانیاهو تنها ۱۸ کرسی و حزب بنی گانتز ۳۹ کرسی را بدست خواهد آورد.

ارتش رژیم اشغالگر امروز برای بیست و هشتمین روز متوالی، علاوه بر بمباران هوایی غزه و کشتار غیرنظامیان، تاکنون و در حالی که تلفات نظامیانش افزایش یافته است، مدعی پیش‌روی در عملیات نظامی در نوار غزه شد.

با وجود آنکه رسانه‌های عبری از جمله روزنامه «یدیعوت آحارانوت» تعداد نظامیان اسرائیلی کشته‌شده در نبرد زمینی تا به امروز را ۲۴ نفر ذکر کرده‌اند، منابع خبری گزارش می‌دهند که تعداد واقعی کشته‌ها و تلفات این رژیم به مراتب بیشتر از آمارهای اعلامی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول