اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«قزوین» میزبان هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: دی ماه امسال همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) شاهد برگزاری اختتامیه هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران به میزبانی استان قزوین خواهیم بود.

«قزوین» میزبان هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسن براتی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران که با حضور محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میرحیدر موسوی مدیرعامل انجمن خوشنویسی ایران، علی اشرف صندوق آبادی عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران و جمعی دیگر از مسوولان استانی در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به میزبانی قزوین از هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران، اظهار کرد: امیدواریم با اراده جمعی که در سطح استان قزوین وجود دارد شاهد برگزاری رویدادی فاخر و در خور شان حوزه خوشنویسی قزوین و کشور باشیم.

وی افزود: اولین دوسالانه خوشنویسی در سال ۸۸ به میزبانی استان قزوین برگزار شد و به صورت پیاپی همه ۶ دوره گذشته از ظرفیت گران‌سنگ حوزه خوشنویسی استان قزوین صیانت شده و میزبانی آبرومندانه و ارزشمندی در سطح استان اتفاق افتاده است.

دبیر هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران تصریح کرد: به فضل الهی دی ماه امسال همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) شاهد برگزاری اختتامیه هفتمین دوسالانه خوشنویسی و برپایی نمایشگاه در استان قزوین خواهیم بود و امیدواریم این رویداد فرهنگی و هنری را به شایستگی برپا کنیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه انجمن خوشنویسان استان قزوین در میان همه انجمن های خوشنویسی در سراسر کشور، حائز رتبه شده و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

در ادامه امیر ملاحسن سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: به نظر می رسد پس از گذشت ۶ دوره از برگزاری دوسالانه خوشنویسی، این رویداد تخصصی جایگاه خود را در بین خوشنویسان کشور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است، به هم افزایی و استفاده از تمامی زیرساخت های فرهنگی، هنری، گردشگری و سایر زیرساخت ها در برگزاری باشکوه این رویداد نیاز داریم. 

این مسوول همچنین گفت: امیدواریم با مشارکت و همکاری همه دستگاه ها در سطح استان قزوین، سرافرازانه اعلام کنیم که بحق پایتخت خوشنویسی ایران هستیم و از این جایگاه دفاع کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول