اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۲۳ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری به ۴۴ پزشک خانواده منتسب شدند

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده، گفت: ۲۳ هزار نفر از جمعیت استان به ۴۷ پزشک خانواده منتسب شدند و این طرح در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر اجرا می‌شود.

۲۳ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری به ۴۴ پزشک خانواده منتسب شدند

علیرضا اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح پزشک خانواده شهری در استان چهارمحال و بختیاری برای بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت در حال اجراست.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده مربوط به شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر است، ادامه داد: در حال حاضر ۲۳ هزار نفر از جمعیت استان به ۴۷ پزشک خانواده منتسب شده است.

وی افزود: این طرح با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات پزشک خانواده و بیماریابی دیابت، پرفشاری خون و استفاده از شرایط نظام ارجاع الکترونیک انجام می‌شود.

اصغرزاده در پایان با اشاره به اینکه بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۶۶۶* از نام پزشک خانواده خود اطلاع پیدا کنند، خاطرنشان کرد: افراد از این پس برای دریافت خدمات درمانی به صورت بیمه‌ای لازم است به پزشک خانواده خود مراجعه کرده و پزشک خانواده در صورت نیاز بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع دهد.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول