اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برداشت ۱۷۸ تن خرمالو در املش

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اتمام زمان برداشت خرمالو در باغات املش گفت: ۲۳۰بهره‌بردار شهرستان املش برداشت خرمالو را از یک ماه قبل آغاز کرده و امسال باغداران ۱۷۸ تن میوه خرمالو به ارزش ۲ میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان برداشت کردند.

برداشت ۱۷۸ تن خرمالو در املش

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان صبح امروز در حاشیه بازدید از باغات کشاورزی املش و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خرمالو تولید شده در گیلان جزو محصولات با کیفیت این استان در کشور است، اظهار کرد: خرمالو به خرمای گیلان شهرت داشته و هر ساله بخشی از این محصول به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

وی با اشاره به اتمام زمان برداشت خرمالو در باغات  املش افزود: برداشت خرمالو در ۲۱ هکتار از باغ‌های این شهرستان به پایان رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از وجود بیش از ۲۰۰ بهره‌بردار خرمالو در املش خبر داد و گفت: ۲۳۰بهره‌بردار شهرستان املش برداشت خرمالو را از یک ماه قبل آغاز کرده و امسال باغداران ۱۷۸ تن میوه خرمالو به ارزش ۲ میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان برداشت کردند.

محمدی با بیان اینکه بطور معمول از هرهکتار باغ خرمالو هشت و نیم تن میوه برداشت می شود، تصریح کرد: محصول میوه خرمالو تولید این شهرستان علاوه بر مصرف خانواده باغداران در بازارهای محلی هم عرضه می‌شود و برداشت این محصول تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول