اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اختصاص ۱۸ متخصص حوزه پزشکی جدید به اسفراین

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از اختصاص ۱۸ متخصص جدید در حوزه‌های مختلف به اسفراین خبر داد.

اختصاص ۱۸ متخصص حوزه پزشکی جدید به اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین عصر امروز، طاهره توفیقیان، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در حاشیه نشست خبری با رسانه‌های اسفراین از حضور ۱۸ متخصص جدید در اسفراین و اختصاص آنها از سمت وزارت بهداشت و درمان در سهمیه‌بندی جدید به اسفراین خبر داد و اظهار کرد: در این میان ۲ رشته جدید جراحی مغز و اعصاب و توانبخشی را برای رفاه حال شهروندان اسفراینی جذب شده‌اند.

وی گفت: متخصصان جدید در رشته‌های زنان و زایمان، اطفال، پاتولوژی، ارتوپدی، پوست، داخلی، بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)، بیهوشی، جراحی عمومی، چشم، رادیولوژی، روانپزشکی، کودکان و گوش و حلق و بینی هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به راه‌اندازی بخش سرپایی توانبخشی و ام.آر.آی در بیمارستان امام خمینی اسفراین در آینده ای نزدیک افزود: جذب متخصصان توانبخشی و جراحی مغز و اعصاب با توجه به اعلام نیاز در این واحدها برای اسفراین اتفاق افتاد که ظرفیت بسیار خوب درمانی را برای شهروندان اسفراینی فراهم می‌کند.

توفیقیان یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه سلامت را تأمین پزشک متخصص دانست و افزود: حضور جراح مغز اعصاب در اسفراین یک الزام برای کاهش اعزام بیماران ترومایی به شهرهای همجوار بود که امسال در اسفراین جذب شد.

وی با اشاره به اینکه با  حضور این  متخصصان در اسفراین ۴۳ متخصص ضریب K مشغول خدمت رسانی به مردم می‌شوند، گفت: متخصصان جدید از اول آذر در بیمارستان و کلینیک تخصصی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

پایان پیام/د
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول