اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف دپوی 450 میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع قطعات موتور قایق خارجی قاچاق به ارزش 450 میلیارد ریال در بازرسی از یک سوله در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد.

کشف دپوی 450 میلیارد کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقادیری قطعات موتور قایق قاچاق در یک سوله در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محل‌ مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک فروند جت اسکی، 40 عدد موتور و گیربکس قایق، ۱۷ عدد پروانه موتور، 19 عدد پوسته گیربکس، ۳۵ عدد فرایول گیربکس، ۲۲ عدد میلنگ موتور قایق، ۱۶ عدد جک پایه گیربکس و ۲۲ عدد قاب یدک فلزی خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 450 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار "حبیبی" خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

244 کیلو تریاک در بختگان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار 244 کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان "بختگان" خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده در خصوص جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، صبح امروز ماموران انتظامی بختگان حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو 405 حامل بار مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت زیاد به صورت خلاف جهت متواری و ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو 244 کیلوگرم   مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند، گفت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی  دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار "ملک‌زاده" خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی کار پلیس است، لذا از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کشف اشیاء عتیقه در خرامه 

فرمانده انتظامی "خرامه" از کشف اشیاء عتیقه و دستگیری متهمان  در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ زمان‌اله کریمی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی از فعالیت افرادی در زمینه قاچاق اشیاء عتیقه مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص 2 نفر را شناسایی و آنان را دستگیر کنند

فرمانده انتظامی "خرامه" تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان یک قطعه مجسمه نقره ای کشف شد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه اشیاء مکشوفه برای تعیین قدمت به سازمان میراث فرهنگی ارسال شده است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول