اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تارتار: ترسی برای بازی با تیم‌های مدعی نداریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازی با سپاهان بازی حساس و سنگین برای هر ۲ تیم است، سپاهان تیم قابل احترامی است.

تارتار: ترسی برای بازی با تیم‌های مدعی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی با سپاهان بازی حساس و سنگین برای هر ۲ تیم است، سپاهان تیم قابل احترامی و از نظر امکانات بهترین تیم کشور است.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم به شهر اصفهان بازگشتم، اصفهان شهر زیبا و تاریخی است که خاطرات خوبی برای من زنده می‌کند، امیدوارم همچنان تیم‌های اصفهانی موفق و به رو به بالا باشند.

تارتار تصریح کرد: تیم کاملی داریم که بازیکنان باکیفیت و یکدست هستند، برای بازی زیبا آمده‌ایم که همراه با نتیجه باشد، سعی می‌کنیم بدون استرس بازی کنیم و کمک می‌کند راحت‌تر کار کنیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سپاهان با توجه به کسر امتیاز و بازی هفته گذشته استرس بیشتری دارد، ترسی برای بازی با تیم‌های مدعی نداریم و بدون فشار بازی می‌کنیم؛ تیم خوبی داریم، تمام آمار و ارقام می‌گوید ملوان تیم تهاجمی و تدافعی خوبی است و با خیال راحت بازی می‌کنیم.

وی با بیان این‌که امیدوارم کیفیت نقش‌جهان بهتر شده باشد که هر ۲ تیم بازی بهتری به نمایش بگذارند، گفت: مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان در اختیار تیم هستند، امیدوارم بازی فردا جذاب باشد و هواداران لذت ببرند و در پایان تیم ما دست پر از شهر برگردد و هواداران خوشحال شوند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول