اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تشکیل ۸۶۹ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به روند بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در این استان گفت: تاکنون دو هزار و ۷۹۱ مورد تخلف در سامانه ۱۲۴ ثبت شده که از این میزان ۸۶۹ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تشکیل ۸۶۹ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین عطایی در نشست مشترک کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه  امنیت غذایی استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طی مهر ماه سال جاری، ۴ هزار و ۲۱۶ تن مرغ در واحدهای مرغداری استان قزوین تولید شده است.

وی افزود: از این میزان مرغ تولید شده ۳ هزار و ۳۹۵ تن در داخل استان به مصرف رسیده و ۸۲۱ تن به استانهای تهران، البرز، گیلان و اصفهان صادر شده  است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: همچنین در راستای برنامه ابلاغ شده وزارت متبوع مبنی بر سهمیه ۳ میلیون و ۴۵۲ هزار قطعه ای جوجه ریزی برای استان قزوین، طی مهر ماه سال جاری ۳ ملیلیون و ۵۵۸ هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان انجام شده که نسبت به میزان برنامه مصوب رشد ۱۰۳ درصدی داشته ایم.

عطایی اضافه کرد: قزوین جزو ۵ استان برتر در سطح کشور در رشد جوجه ریزی در واحدهای مرغداری است.

وی یادآور شد: طی ۷۰ روز گذشته همچنین ۶۳ تن گوشت قرمز با قیمت مناسب در استان وارد شده که ۲۰ تن در سطح شهر قزوین و مابقی در سایر شهرستان های استان توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: حدود ۲ و نیم تن گوشت مرغ گرم تنظیم بازار با قیمت ۷۳ هزار تومان در سطح شهر قزوین به صورت روزانه توزیع می شود.

این مسوول ادامه داد: در بحث تخم مرغ نیز در حال حاضر ۶۵ واحد فعال مرغداری تخمگذار در استان فعال است که ظرفیت آنها ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه می باشد و روزانه ۳۰۶ تن تخم مرغ در استان تولید می شود.

عطایی همچنین به بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در استان قزوین اشاره کرد و گفت: تاکنون دو هزار و ۷۹۱ مورد تخلف در سامانه ۱۲۴ ثبت شده که از این میزان ۸۶۹ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی در پایان گفت: ارزش ریالی این میزان پرونده تشکیل شده بیش از ۲۱ میلیارد تومان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول