اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دستگیری ۲ شبکه‌ سازمان‌یافته اخلال در توزیع آرد، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)سپاه استان کرمانشاه

اعضای اصلی دو شبکه سازمان‌یافته اخلال در نظام اقتصادی و توزیع آرد در استان کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمانشاه دستگیر شدند.

دستگیری ۲ شبکه‌ سازمان‌یافته اخلال در توزیع آرد، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)سپاه استان کرمانشاه

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه گفت: دو شبکه سازمان‌یافته اخلال در نظام اقتصادی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای اصلی این دو شبکه‌ که به‌صورت سازمان‌یافته در نظام اقتصادی اخلال ایجاد کرده بودند، پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند.

این منبع آگاه تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان طی یک عملیات اطلاعاتی آرد گندم یارانه‌ای را به میزان 8 هزار تن، معاد 200 هزار کیسه آرد که ارزش ریالی آن 1500 میلیارد ریال از این شبکه‌های سازمان‌یافته ضبط گردید.

لازم به ذکر است که فعالیت اخلالگرانه این دو شبکه که با استفاده غیرقانونی کالاهای اساسی و کسب مال نامشروع از این کالای یارانه‌ای، باعث کاهش ساعت کاری خبازی‌ها، افزایش صف خرید نان، نارضایتی عمومی شده بود که به همت دلاوران گمنام دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول