اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تکمیل طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله ظرف یک ماه آینده

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: تاکنون ۵ پروژه طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله افتتاح و ۴ مدرسه دیگر که پیشرفت فیزیکی آنها بالای ۷۰ درصد است، ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

تکمیل طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله ظرف یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، یونس بهاروند ایران نیا در حاشیه افتتاح مدرسه دو کلاسه سراب صندل شهرستان سلسله عنوان کرد: امروز علاوه بر مدرسه دو کلاسه سراب صندل، مدرسه دو کلاسه سراب شهباز و مدرسه دو کلاسه کشورزه سفلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مدرسه سراب صندل با زیر بنای ۷۵ متر، مدرسه سراب شهناز با زیر بنای ۶۵ و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان افتتاح شد، همچنین مدرسه دو کلاسه کشورزه سفلی با مساحت ۷۵ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اینکه در شهرستان‌ سلسله ۹ پروژه در قالب طرح شهید پناهی در دستور کار قرار گرفت، گفت: تاکنون ۵ پروژه طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله افتتاح و ۴ مدرسه دیگر که پیشرفت فیزیکی آنها بالای ۷۰ درصد است، ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته بهاروند سلسله اولین شهرستانی است که طرح شهید پناهی در آن به طور کامل تا یک ماه دیگر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری ما تکمیل ۱۷۰ کلاس درس در مهر ماه سال جاری بود، اظهار کرد: اما با کار جهادی همکاران و با توجه به اوج محرومیت ۱۷۰ کلاس درس را به ۲۸۲ کلاس یعنی ۶۶ درصد بیشتر از برنامه تعیین شده، تعداد کلاس‌ها را افزایش دادیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول