اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

پویش کودکانه ضدصهیونیستی «موشک بساز» فراخوان داد+عکس

پویش کودکانه ضدصهیونیستی «موشک بساز» از سوی گروه‌های مردمی برگزار می‌شود.

پویش کودکانه ضدصهیونیستی «موشک بساز» فراخوان داد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه‌های مردمی با هدف همدردی با کودکان بی‌دفاع غزه و ایجاد حس شجاعت در‌ کودکان، ویژه‌برنامه پویش کودکانه ضدصهیونیستی «موشک بساز» را برگزار می‌کنند.

این پویش با هدف دفاع از مردم بی‌دفاع غزه و مقارن با سالروز تولد پدر موشکی ایران، شهید حسن طهرانی مقدم، برای‌کودکان  در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در این پویش، کودکان ابتدا بعد از ساخت موشک کاغذی، پرچم ایران و فلسطین ‌را باید روی آن نقاشی کنند و سپس با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» موشک‌ها را به سمت پرچم اسرائیل و آمریکا پرتاب کنند.

والدین کودکان می‌توانند آثار خود را تا روز ۱۳ آبان در پیام رسان ایتا یا شاد به نشانی moshakbesaz@ ارسال کنند.

در این پویش اهدافی ازجمله بازی حماسه و شجاعت بچه‌ها با ساخت موشک، رجَز خوانی و پیام اقتدار و شجاعت به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌های خبیث، همدردی با کودکان غزه، آشنایی با قهرمان ایران «شهید طهرانی مقدم»، افتخار به استقلال و قدرت کشور را دنبال می‌کند.

یکی از فعالان این پویش، جنبش مردمی امام حسنی‌هاست که از ۹ گروه جهادی و ۲۷ گروه خیریه مردمی و هیأت تشکیل شده است که بیشتر در مناطق حاشیه شهر تهران فعالیت دارد اما شاخه‌های استانی آن در سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان و... نیز فعال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول