اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نگاه ابزاری آمریکا به تروریسم و حقوق بشر

رئیس ‌مجمع نمایندگان استان‌لرستان در مجلس گفت: آمریکا نگاهی دوگانه و صرفا ابزاری به تروریسم و حقوق‌بشر در جهت تامین منافع خود و همدستانش دارد.

نگاه ابزاری آمریکا به تروریسم و حقوق بشر

عباس گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در بروجرد افزود: یک بار دیگر چهره‌ بی‌نقاب و بدون روتوش آمریکا در حمایت و مشارکت در حمله به اردوگاه های غزه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌گناه نمایان گشت.

وی‌ اظهار کرد: ثابت شد که آمریکا نگاهی دوگانه و صرفا ابزاری به تروریسم و حقوق بشر دارد، تعریف آمریکا از تروریسم در جهت تامین منافع اوست.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: آمریکا نه تنها با تروریسم مقابله نمی کند بلکه تروریست‌ها را در مسیر اهداف و منافع خود هدایت و سازماندهی می کند.

گودرزی افزود: بدون تردید خداوند در کمین ظالمین است و قطعا انتقام مردم مظلوم و مقتدر غزه را خواهد گرفت.

وی‌اظهار داشت: لعن و نفرین ابدی بر اسرائیل و بر سران و حکامِ در غفلت فروخفته ای که در برابر این جنایت بزرگ و نسل کشی مشهود ساکت‌اند.

وی بیان کرد: سازمان‌های بین‌المللی لال شده اند و موضع و واکنشی موثر و عملی از خود نشان نمی دهند تا این صحنه‌ها به عرصه رسوایی آنها تبدیل شود.

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس گفت:  اسرائیل غاصب و کودک‌کش بترسد از روزی که آزادگان و مومنان و مجاهدان خروش کرده و در دفاع از مظلومان فلسطین وارد معرکه جهاد شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول