اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

گازرسانی به 70 روستای صعب‌العبور در استان زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح گازرسانی به مناطق محروم و توسعه پایدار کشور، در سال‌جاری پروژه گازرسانی به 70 روستا در مناطق صعب العبور و کم برخوردار استان زنجان در دست اجرا است.

گازرسانی به 70 روستای صعب‌العبور در استان زنجان

رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه تا کنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی 94.3 درصد روستاهای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: با بهره‌برداری از70 طرح گاز روستایی، درصد نفوذ گاز در روستاهای استان را به 97.8 درصد افزایش می‌دهد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان به اقدامات دولت سیزدهم در راستای گازرسانی به مناطق روستایی و محروم استان اشاره کرد و افزود: شرکت گاز زنجان، گام‌های بلندی در زمینه ایجاد زیرساخت‌های توسعه و امید آفرینی در مناطق محروم و کم‌برخوردار برداشته است، به طوری کهan> تا کنون 712 روستای استان به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند.

وی تعداد مصرف‌کنندگان گاز روستایی زنجان را 120 هزار و 73 مشترک اعلام کرد و افزود: در شش‌ماهه اول سال‌جاری 2 هزار و 871 مشترک روستایی جدید در بخش خانگی از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

سلیمانی‌نژاد از تداوم اجرای طرح شبکه‌گذاری گاز در روستاهای باقی‌مانده اشاره و عنوان کرد: برای خدمات‌رسانی به روستاهای باقی مانده طرح‌های گازرسانی توسط متخصصان و کارشناسان شرکت گاز زنجان آماده و یا امکان سنجی شده‌ که امیدواریم با اجرایی شدن آنها همه هم‌وطنان عزیز زنجانی از این نعمت پاک برخوردار شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات‌دهی به مناطق محروم روستایی سبب کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و ایجاد زمینه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی در روستا‌ها می‌شود، خاطر نشان کرد: مسئولان گاز زنجان با ارائه خدمات گاز رسانی توجه ویژه‌ای به ایجاد زیر ساخت‌های لازم در توسعه پایدار روستا‌ها دارند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول