اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیزر سخنرانی سید حسن نصرالله در روز جمعه آینده

منابع رسانه‌ای نزدیک به حزب‌الله لبنان، تیزر جدیدی در خصوص سخنرانی جمعه آینده سید حسن نصرالله منتشر کردند.

تیزر سخنرانی سید حسن نصرالله در روز جمعه آینده

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، قرار است «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، در روز جمعه (سوم نوامبر، ۱۲ آبان) سخنرانی کند. کانال‌های خبری نزدیک به حزب‌الله، شب گذشته، یک تیزر در این خصوص منتشر کردند که توجه بسیاری را در این شرایط حساس به خود جلب کرد. 

 

 

این سومین ویدئو از سید حسن نصرالله در طول سه روز است که همچنان به آماده‌سازی برای هدف قراردادن اشغالگران صهیونیست اشاره دارد. 

شبکه ماهواره ای المیادین، در این خصوص گزارش داد که آمریکا سخنرانی سید حسن نصر الله را از نزدیک دنبال می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز نگران این سخنرانی است.

یکشنبه پیش اعلام شد که سید حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان روز جمعه ساعت ۳ به وقت بیروت سخنرانی خواهد داشت. عصر همین روز، در شبکه‌های اجتماعی، یک ویدئوی کوتاه از سید حسن نصرالله با نشان حزب‌الله لبنان منتشر شد که بسیاری آن را معنادار و حاکی از اتفاقات جدید در روند جنگ با رژیم صهیونیستی توصیف کردند. این امر در رسانه‌های صهیونیستی نیز بازتاب داشت و وبگاه روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: نصرالله در یک ویدئوی کوتاه ظاهر شد. شاید نشانه‌ای از اتفاقات بعدی باشد. آیا شاهد یک چیز جدید از سوی حزب‌الله خواهیم بود؟(جزئیات بیشتر)

 

 

 

 پس از آن در روز دوشنبه (۳۰ اکتبر) یک ویدئوی کوتاه دیگر از سید حسن نصرالله منتشر شد که در ادامه می‌بینید.

 

 

از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی نکرده است و تنها چهارشنبه در نوزدهمین روز نبرد با اشغالگران میزبان «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود. 

«حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان پیشتر درباره مواضع دبیر کل حزب‌الله در خصوص عملیات طوفان الاقصی و درگیری‌های مرزی در جنوب لبنان و اینکه او چرا تا این لحظه اقدام به سخنرانی نکرده اظهار داشت، سید نصرالله هر لحظه تحولات جنوب لبنان و غزه را دنبال می‌کند و همراه با فرماندهان میدانی مقاومت بر مدیریت نبرد نظارت دارد. سید حسن نصرالله کسی است که این نبرد را مدیریت می‌کند و برای هر احتمال و سناریویی آماده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول