اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش نوظهور در اسلام‌ آبادغرب

دادستان اسلام آبادغرب گفت: امنیت خط قرمز است و این امنیت به راحتی ایجاد نشده که جوانان و نوجوانان، اراذل و اوباش نوظهور آن را با اقداماتی بر هم بزنند.

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش نوظهور در اسلام‌ آبادغرب

سیدسجاد ملایری، دادستان اسلام آبادغرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص دستگیری‌های اخیر از اراذل و اوباش با سن پایین در این شهرستان، اظهار کرد: ۶ نفر مجرم به تناوب دستگیر شدند که در یک روز سه نفر و در سه روز بعدی هر روز یک نفر دستگیر شدند و سن افراد دستگیر شده زیر۲۶ سال است.

وی ادامه داد: دستگیری‌های اسلام آبادغرب مربوط به دو پرونده است که افراد دستگیر شده تحت بازداشت موقت در کانون اصلاح و زندان هستند که اختلافات بین افراد، تظاهر و قدرتنمایی و درگیری از علل دستگیری هستند.

دادستان اسلام‌ آبادغرب گفت: امنیت خط قرمز است و این امنیت به راحتی ایجاد نشده که جوانان و نوجوانان و اراذل و اوباش نوظهور با چنین اقداماتی آن را بر هم بزنند.

وی بیان کرد: مشکلات فرهنگی و اجتماعی، مشکلات خانوادگی، پایین آمدن آستانه تحمل و علل متعدد دیگری باعث سوق دادن جوان به سمت انجام ناهنجاری‌ها می‌شود و بحث پیشگیری باید رواج پیدا کند تا برخورد کیفری کاهش یابد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول