اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بیش از 1000 هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری رفع تصرف شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۹۲ هکتار از اراضی ملی استان از دست سودجویان و متعدیان رفع تصرف شد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۴۱۹ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

بیش از 1000 هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری رفع تصرف شد

اصغر احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه حفاظت از منابع و عرصه‌های ملی وظیفه عمومی تلقی می‌شود، گفت: بر اساس قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، وظیفه حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی به عهده سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گذاشته شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی به‌ طور شبانه‌ روزی با سوداگران و متعدیان به اراضی ملی برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۹۲ هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری از دست سودجویان و متعدیان رفع تصرف شد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۴۱۹ هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شده است.

احمدی تصریح کرد: از ابتدای سال‌ جاری تا کنون ۴۱۹ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف و در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول