اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام برنامه‌های روز دانش‌آموز در چاروسا

برنامه‌های روز دانش‌آموز در بخش چاروسا اعلام شد.

اعلام برنامه‌های روز دانش‌آموز در چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در نشست اعلام برنامه های روز دانش آموز به مساله غزه و روز 13 آبان و روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: استقامت مردم غزه در برابر ظالمان و مستکبران غربی و صهیونیسم بین‌الملل اسرائیل را عصبانی کرده و این در حالی است که مردم غزه در اوج مظلومیت به شهادت می‌رسند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تصریح کرد: واژه فلسطین ۷۳ سال است که با مقاومت ضد صهیونیستی گره خورده و در این میان «غزه» به نماد مقاومت مردمی و جنبش های مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

وی به روز 13 آبان و روز دانش آموز اشاره و تاکید کرد: 13 آبان امسال باید به یاد دانش آموزان و کودکان غزه برگزار شود و همه وظیفه داریم در مقابل کودک کشی صهیونیسم ها قد علم کنیم و سکوت را بشکنیم و قطعا حضور دانش آموزان در این مراسم نقش بسیار مهمی برای همدردی دانش آموزان خواهد داشت.

الهامی ادامه داد: سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به‌ ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا به برنامه های ایام یوم الله 13آبان در چاروسا اشاره و یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار دانش آموزان با امام جمعه و سرکشی از خانواده شهدا، پیاده روی خانوادگی از گلزار شهدا تا روستای گراب، برگزار مسابقات فوتسال دانش آموزی و معلمان، پرسش و پاسخ دانش آموزی و اعزام راهیان نور از مهمترین برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در روز 13آبان از دیگر برنامه های این ایام است تاکید کرد:  جوانان شجاع ایران اسلامی، با قیام خویش در روز ۱۳ آبان، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. 

مشرف فرمانده بسیج دانش آموزی هم در این نشست گفت: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز دانش آموز نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

وی از برنامه های مختلف در ایام 13 آبان توسط بسیج دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش چاروسا خبر داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول