اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دولت صنعاء: جزئی از محور مقاومت هستیم و هیچ مانعی جلوی ما نیست

نخست‌وزیر دولت صنعاء گفت که علی‌رغم دوری جغرافیایی اما هیچ مانعی برای نقش‌آفرینی یمن در نبرد با رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

دولت صنعاء: جزئی از محور مقاومت هستیم و هیچ مانعی جلوی ما نیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در مصاحبه‌ای بار دیگر تأکید کرد که یمن جزئی از محور مقاومت به شمار می‌رود.

او به شبکه المیادین گفت: «حماس بخش جدایی ناپذیر از مردم فلسطین است و آنها و مقاومت را نمی‌توان ریشه کن کرد، بازگرداندن فلسطین به عنوان سرزمین ربوده شده به مردمش جز با مقاومت با تمامی ابزارها، میسر نیست».

بن حبتور همچنین گفت که یمنی‌ها در همبستگی مطلق با مردم غزه و تمامی فلسطین، جنوب لبنان، جولان اشغالی و تمامی سرزمین‌های عربی هستند.

نخست‌وزیر دولت صنعاء تأکید کرد که علی‌رفم بُعد مسافت اما هیچ مانعی در برابر یمن برای نقش‌آفرینی در نبرد با رژیم اسرائیل وجود ندارد.

همزمان با این سخنان ارتش اسرائیل اعلام کرد: «دقایقی پیش یک پهپاد انتحاری را که احتمالا از یمن به پرواز در آمده بود، پیش از رسیدن به ایلات، سرنگون کردیم».

در این راستا مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز روز یکشنبه گفته بود که اتاق عملیاتهای مشترکی وجود دارد که برای مقابله با هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در خصوص یورش [زمینی] به غزه، فعالیت می‌کند.

او تأکید کرد: «به برادران فلسطینی می‌گویم که همه با شما هستند، از ملتها گرفته تا جنبشهای مقاومت تا اینکه این حمله وحشیانه شکست بخورد».

ساعتی پیش نیز سرتیپ ستاد «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد در ساعات آینده بیانیه‌ای مهم را در رسانه‌ها منتشر خواهد کرد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول