اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جنایات صهیونیست‌ها خواب را از چشمان ملت‌های دنیا ربوده

رییس شورای شهر بندرعباس گفت: صحنه های دردناک جنایات وقیحانه صهیونیست ها بر علیه مردم بی دفاع فلسطین، خواب را از چشمان ملت های دنیا ربوده است.

جنایات صهیونیست‌ها خواب را از چشمان ملت‌های دنیا ربوده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس امروز در نشست علنی شورا اظهار کرد: تاکنون بیش از 3 هزار کودک در حملات صهیونیست ها به غزه جان خود را از دست داده اند و این رژیم کودک کش بدنبال قدرت نمایی در برابر مردمی مظلوم و تحت محاصره است.

به گفته وی، رژیم منحوس صهیونیستی در حال نسل کشی مردم فلسطین برای جبران شکست سختی است که در جریان عملیات طوفان الاقصی به آنها تحمیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه مردم آزاده جهان از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین اندوهگین هستند، افزود: انصافاً همه انسان آزاده ای در اقصی نقاط جهان و حتی ما مردم بندرعباس گاهاً شب‌ها وقتی این صحنه‌ها را می‌بینیم خواب بر ما سخت می‌شود.

نظری تصریح کرد: امیدواریم دعای امن یجیب ما مستجاب شود و ظلم از سر مردم غزه و فلسطین کوتاه شود و آن سرزمین اصلی که متعلق به خود فلسطینی‌ها است برسد و تمام مردم دنیا به خصوص مسلمانان متحد شوند و حول محور قبله اول مسلمین و نجات مردم مظلوم هر جا ندای مسلمان مظلومی شنیده شد به یاری آن بشتابند چرا که این تفرق دولت های اسلامی و عربی در موضوعات سیاسی و دردهای عمیق جهان اسلام بسیار زشت و مایه سو استفاده دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً حق با فلسطینی‌ها است و آنان برای رهایی خویش از 70 سال درد و رنج و تهدید و نسل کشی، راهبرد مقاومت را برگزیده اند و بدون شک، این راهبرد پیروزی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول