اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

حدود نیمی از تعهد اشتغال ایرانشهر محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با ثبت اطلاعات شاغلان جدید در سامانه رصد، حدود نیمی از تعهد اشتغال شهرستان ایرانشهر محقق شده است.

حدود نیمی از تعهد اشتغال ایرانشهر محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی در سفر به ایرانشهر و دیدار با جهاندیده سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بر اساس تقسیم بین شهرستانی، سهم ایرانشهر امسال برای اشتغال‌زایی، دو هزار و ۴۹۸ نفر است.

وی افزود: از ابتدای اردیبهشت تا کنون، دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان های ایرانشهر، اطلاعات یک هزار و ۱۵۱ شاغل جدید را در سامانه رصد ثبت کرده اند که معادل تقریبی نیمی از تعهد اشتغال این شهرستان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به مدت زمان باقیمانده تا پایان سال، لازم است همه دستگاه ها در تعامل با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر و نظارت فرمانداری، به تحقق کامل تعهد اشتغال شهرستان کمک کنند.

سلامی یادآور شد: سامانه ملی رصد اشتغال با هدف کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی‌های بازار کار و میزان اشتغال ایجادی در راستای برنامه دولت سیزدهم برای ایجاد سالانه یک میلیون شغل راه‌اندازی شده و از طریق آن، عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال و شناسایی آمار بیکاران و شاغلان و فرصت‌های شغلی موجود مشخص می‌شود.

سلامی گفت: اشتغال ایجاد شده در سامانه بر اساس کد ملی افراد است و امکان تکرار وجود ندارد و مشخصات هر کد ملی بر اساس هویت شغلی و منطقه جغرافیایی در سامانه رصد ثبت شده که از سه طریق پیامک، تماس تلفنی و حضوری مورد نظارت قرار می‌گیرد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول