اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

امروز نسل نوجوان باید با اهداف شهدای دانش آموز بیشتر آگاه شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، گفت: بیش از ۳۶هزار نفر از شهدا از کلاس‌های درس برخاستند و به جبهه‌ها رفتند و نقش آفرینی کردند و امروز نسل نوجوان باید با اهداف شهدا دانش آموز بیش از پیش آگاه شود.

امروز نسل نوجوان باید با اهداف شهدای دانش آموز بیشتر آگاه شود

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، در حاشیه آیین گرامیداشت شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی با بیان اینکه ۸ آبان سال روز شهادت یکی از مفاخر دوران دفاع مقدس شهید محمد حسین فهمیده است، گفت: این مدرسه آخرین محل تحصیل شهید بزرگوار که هر سال مراسم سالگرد در مدرسه برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم سالگرد شهید محمدحسین فهمیده جهت آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود، افزود: نکته‌ای که در آموزش و پرورش باید به آن توجه کرد حماسه آفرینی شهدا دانش آموزی مثل شهید محمدحسین فهمیده است.

 حجرگشت با بیان اینکه بیش از ۳۶هزار نفر از شهدا از کلاس‌های درس برخاستند و به جبهه‌ها رفتند و نقش آفرینی کردند، بیان کرد: امروز نسل نوجوان باید با اهداف شهدا دانش آموز بیش از پیش آگاه شود.

 وی ادامه داد: برای هر کدام از دانش آموزان مسائل درست تبیین شود یک شهید محمد حسین فهمیده هستند که در مواقع حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا به وظیفه خود عمل می‌کنند.

این مقام مسوُول با اشاره به اینکه امروز دانش آموزان می‌توانند در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی و تربیتی نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: آموزش و پرورش امید دارد با بستر سازی زمینه‌ها بتواند دانش آموزان را طوری تربیت کند تا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.

وی گفت: امروز دانش آموزان برجسته‌ای در حوزه‌های ورزشی، المپیاد‌های علمی و پذیرش رتبه‌های زیر هزار در کنکور سراسری مسابقات قرآنی و.... حضور دارند که هرچقدر آموزش و پرورش بستر را فراهم کند قطعا قابلیت و استعدادهای دانش آموزان بیشتر شکوفا می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول