اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

خطوط هوایی رژیم‌صهیونیستی پرواز بر فراز عربستان و عمان را متوقف کرد

خطوط هوایی «اِل آل» رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی‌های امنیتی پرواز بر فراز عربستان سعودی و عمان به مقصد کشورهای جنوب شرق آسیا را متوقف کرده است.

خطوط هوایی رژیم‌صهیونیستی پرواز بر فراز عربستان و عمان را متوقف کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیستی شامگاه دوشنبه خبر دادند که خطوط هوایی «اِل آل» رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است تا پرواز بر فراز عربستان سعودی و عمان به سوی مقاصد جنوب شرق آسیا را متوقف کند.

بر اساس گزارش‌ها، این تصمیم باعث خواهد شد تا مدت زمان پرواز از سرزمین‌های اشغالی به مقاصد جنوب شرق آسیا به شدت افزایش یابد.

تایمز اسرائیل گزارش داد با این تصمیم پرواز از تل‌آویو به بانکوک از 8.5 ساعت به 11.5 ساعت افزایش خواهد یافت. سال‌ها بود که مدت زمان پرواز همین مقدار طولانی بوده اما از اوایل سال جاری و پس از موافقت سعودی‌ها با پرواز هواپیماهای صهیونیستی بر فراز حریم هوایی این کشور، مدت زمان پروازها کاهش چشمگیری پیدا کرده بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این تصمیم به دلیل نگرانی‌های امنیتی اتخاذ شده و ممکن است به صورت موقت باشد.

از سوی دیگر برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده‌اند که شرکت هواپیمایی اِل آل هواپیماهای خود را از فرودگاه بن گوریون تل آویو خارج کرده است.

پیشتر نیز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا و تمامی شرکت‌های هواپیمایی وابسته به آن اعلام کرده بودند که به دلیل نگرانی‌های امنیتی در منطقه، تعلیق پروازها به سرزمین‌های اشغالی( اسرائیل) را تا ۳۱ اکتبر(۹ آبان) تمدید کرده‌اند.

این شرکت که شامل خطوط هوایی سوئیس، اتریش ایرلاینز و خطوط هوایی بروکسل نیز می‌شود، توضیح داد که این تعلیق شامل تمام پروازها به و از تل آویو و همچنین به و از بیروت می‌شود.

در بحبوحه تنش‌های منطقه‌ای ناشی از تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه روسیه روز جمعه توصیه کرد، از سفر به سرزمین‌های اشغالی(اسرائیل)، لبنان، اردن و سرزمین‌های فلسطینی خودداری شود.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول