اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

فارس‌من| پاسخ مسؤولان درباره مشکلات دانشجویان واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامشهر نسبت به نبود سایت و کلاس‌های مناسب در دانشگاه گلایه داشتند چرا که عدم امکانات اولیه در دانشگاه، این دانشجویان را با مشکل مواجه کرده بود، موضوع را با مسؤولان دانشگاه مطرح و پاسخ آن‌ها را دریافت کردیم.

فارس‌من| پاسخ مسؤولان درباره مشکلات دانشجویان واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با ثبت پویشی در سامانه فارس من نسبت به امکانات دانشگاهی اعتراض کردند، خبرنگار خبرگزاری فارس با سردبیر سوژه فارس من و همچنین مسؤولان دانشگاه تماس گرفت تا موضوع را پیگیری کند؛ سردبیر سوژه فارس من گفت:  با گذشت یک ماه از ترم تحصیلی جدید تاکنون کلاس مناسب برای برگزاری کلاس‌هایمان نداریم و عدم وجود صندلی به تعداد دانشجویان و عدم وجود ویدیو پروژکتور و حتی کابل اتصال پروژکتور و تخته وایت برد و... از مشکلات جزئی دیگر ما هستند.

وی پس از برگزاری مجدد کلاس‌ها در سلف نیز در تماس با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: کلاس‌های دانشجویان دانشکده معماری واحد اسلامشهر همچنان در سلف یا کتابخانه برگزار می‌شود و نه تنها دانشجویان بلکه اساتید هم برای تدریس با مشکل مواجه شده‌اند.

وی علت این امر را در پذیرش زیاد دانشجویان در رشته‌های دیگر دانست و گفت: کلاس‌های دانشجویان رشته‌های دیگر در دانشکده معماری برگزار می‌شود و دانشجویان این رشته را به سلف یا کتابخانه میفرستند.

خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، موضوع را از علیرضا عراقیه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر جویا شد، عراقیه گفت: بنده یک هفته است که مسؤولیت دانشگاه آزاد اسلامشهر را برعهده‌ گرفته‌ام، ۳ آبان ماه دانشجویان گلایه‌هایشان را به خبرگزاری فارس ارائه کرده‌اند که بنده ۲ آبان ماه دستور داده و اعلام کرده بودم کلاس‌های درس باید به محل استاندارد و خوبی منتقل شود و ۸۰ درصد کلاس‌ها با تدبیری که به خرج داده شد به سایت اصلی دانشگاه منتقل شد و کار ۲۰ درصد دیگر نیز در دست اجرا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: دانشجویان رشته‌های عمرانی و معماری دانشگاه با مشکل مواجه بودند که روز گذشته کلاس‌هایی با متراژ ۲۰۰-۱۸۰ متر فضا با میزهای دانشجویی عادی و طراحی آماده کرده‌ایم و آماده‌سازی ۲ کلاس دیگر نیز امروز در حال انجام است؛ تمام سعی ما این است که بهترین امکانات را برای دانشجویان فراهم کنیم.

با توجه به اینکه علیرضا عراقیه به تازگی مسؤولیت واحد اسلامشهر را به عهده گرفته است، با محسن شیوایی رئیس سابق این واحد نیز گفت‌وگو کردیم.

شیوایی گفت: البته در اسلامشهر فضای دانشگاهی خیلی محدود است و از ابتدا هم همین مساله وجود داشت، یک ساختمان نیمه کاره‌ای است که باید کامل شود، دانشجویان چند خواسته دارند و می‌گویند نمی‌خواهیم به فضای بیرونی برویم و باید در فضایی که سایت مرکزی دانشگاه است کلاس داشته باشیم و قاعدتا وقتی زمان کلاس‌ها افزایش پیدا می‌کند ما باید فضا ایجاد کنیم و ایجاد فضا در سایت مرکزی دانشگاه امکان‌پذیر نیست بنابراین باید بیرون از دانشگاه ایجاد فضا کنیم.

وی اظهار داشت: طبق بخشنامه سازمان مرکزی ساعت کلاس‌ها ۴۵ دقیقه بوده که ساعت کلاس‌ها را افزایش دادیم و به یک تا یک ساعت و نیم رساندیم و چنین موضوعی نیاز به افزایش فضا دارد، ما در حال تغییر و تحول بودیم که این تغییرات به زمان حضور آقای دکتر علیرضا عراقیه موکول شد.

به گزارش فارس، دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر همچنان در انتظار بهبود وضعیت کلاس‌هایشان هستند و امیدوارند مسؤولان هر چه سریع‌تر نسبت به حل مشکلات اقدام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول