اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دانش‌آموزان نقطه هدف دشمنان در جنگ نرم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: دانش‌آموزان نقطه هدف دشمن و نقطه عمل او در جنگ نرم هستند و دشمن می‌خواهد دانش‌آموزان نسبت به اصل انقلاب و ارزش‌های آن بی‌تفاوت شوند.

دانش‌آموزان نقطه هدف دشمنان در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، محمدمهدی ادهم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هشتم آبان‌ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار کرد: هشتم تا سیزدهم آبان‌ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده نام‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: هر جامعه و ملتی در تاریخ خود قله‌هایی دارد که به آن افتخار می‌کند و سعی دارد که آن قله‌ها را گرامی بدارد و با فرهنگ‌سازی به جامعه خود معرفی کند؛ یکی از قله‌هایی که ما در انقلاب اسلامی به آن افتخار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم آن را بیشتر به جهان و به‌ویژه نسل جوان معرفی کنیم، یوم‌الله 13 آبان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان کرد: دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی، در جنگ و دفاع مقدس و در برهه‌های مختلف نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشته‌اند.

ادهم افزود: وجود 36 هزار شهید دانش‌آموز، بیش از 500 هزار رزمنده دانش‌آموز و نزدیک به یک‌هزار جانباز دانش‌آموز به‌عنوان کسانی که در دوران پرافتخار دفاع مقدس در جهت دفاع از کیان کشورمان در صحنه حضور یافته‌اند، حتماً جای قدردانی و ارزش‌گذاری دارد.

وی عنوان کرد: اهمیت تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 1358 که امام راحل آن را به‌عنوان انقلاب دوم دانستند، کمتر از انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: همه ما می‌دانیم امروز هرجایی که سفارت آمریکا در آنجا دایر است، به‌عنوان مرکز فساد و توطئه علیه آن دولت‌ها است؛ دولت‌هایی که اگر بخواهند برخلاف میل استکبار عمل کنند، سفارت‌خانه به‌عنوان جاسوس‌خانه و مرکز توطئه علیه آن دولت است.

ادهم ادامه داد: به همین مناسبت در شهرستان سرخه با همکاری اداره آموزش و پرورش و همه صاحب‌نظران در حوزه بسیج دانش‌آموزی برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده تا برنامه‌هایی در شهرستان اجرا شود که در عین اثرگذاری مورد اقبال دانش‌آموزان نیز باشد.

وی با بیان اینکه مجموعه برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در حوزه بسیج دانش‌آموزی بیش از 30 عنوان برنامه است، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم برای ما در مجموعه سپاه و بسیج، موضوع جهاد تبیین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان کرد: امروز همه ما می‌دانیم نقطه هدف دشمن و نقطه عمل او در جنگ نرم، دانش‌آموزان هستند و تمام تلاش دشمن بر این است که دانش‌آموزان نسبت به اصل انقلاب و ارزش‌های آن بی‌تفاوت شوند.

برگزاری نشست‌های بصیرتی برای گره‌گشایی از ذهن نوجوانان

ادهم اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که با محوریت جهاد تبیین طراحی شده، نشست‌های بصیرتی با نگاه گفت‌وگومحوری، رفع مشکل و گره‌گشایی از ذهن نوجوانان و جوانان در مدارس و یا اجتماعات است.

وی با اشاره به برپایی ویژه‌برنامه میقات صالحین با حضور حلقات صالحین در مدرسه شهید حسن حسنان، گفت: یکی از موضوعات جدی که با نگاه تبیینی و امید به آینده طراحی شده است، موضوع اردوی راهیان پیشرفت است و البته این برنامه‌ریزی برای طول سال انجام و در این ایام به‌صورت خاص پیگیری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ادامه داد: یکی از موضوعاتی که برای دانش‌آموزان سؤال است، بی‌اطلاعی از گذشته و نقشی است که توسط بدخواهان از گذشته انقلاب طراحی شده؛ دانش‌آموزان باید با پیشرفت‌ها و جلوه‌های آن آشنا شوند و با امیدآفرینی که سبب حرکت دانش‌آموزان می‌شود، برنامه‌ریزی‌ اردوها انجام شود.

ادهم خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای سرود همگانی، معرفی نخبگان بسیج دانش‌آموزی، دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول این هفته خواهد بود.

پایان پیام/74047/ح/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول